Economic

Noul Opel Astra Sports Tourer- o incintare de la bun inceput

Gabriel Sava
9 mar 2011 697 vizualizări
Vrincenii care au sofat una dintre cele trei masini de drive test s-au declarat convinsi sa devina proprietarii unui Astra Sports Tourer

Cele trei zile cit Auto Aiss, dealerul local Opel, a oferit la testare celor interesati noul Opel Astra Sports Tourer sint considerate de catre reprezentantii firmei un succes. Flexibilitatea masinii este un atu pe care l-am remarcat si noi la autoturismul de la Opel, care este primul station wagon compact, in afara segmentului premium. O masina care reuseste, fara prea multe eforturi, sa-i impace chiar si pe cei pretentiosi. Lucrurile au o istorie la Opel, dupa ce timp de aproape sase decenii, producatorul a facut modelele station wagon sa devina populare in Europa, mai ales pe segmentul compact, unde Kadett si Astra Caravan au fost constant vedete de vinzari pe intreg continentul. Accesul la un volum marit este un alt atu al masinii care, cel putin asa cum sta in definitia station wagon-ului, este destinata transportului de pasageri dar si de bagaje consistente. Designul portbagajului, eficient din punct de vedere al spatiului, asigurind un impresionant volum de incarcare de pina la 1.550 de litri, este completat de functii premium inteligente precum noile scaune spate FlexFold - un sistem care pliaza scaunele spate la o apasare de buton. Pentru ca timpurile se schimba, noul Astra Sports Tourer vine, asa cum era de asteptat din titulatura sa, cu un aspect adecvat. Aspectul atletic al modelului Astra Sports Tourer este sustinut de o experienta de conducere la fel de atletica. Noul station wagon beneficiaza de aceeasi suspensie spate inovatoare si acelasi sasiu mecatronic FlexRide ca si colegul sau hatchback. Alte dotari de prim rang in clasa sa, precum iluminarea frontala adaptiva AFLA si scaunele fata ergonomice aprobate de medici, adauga confort si siguranta. Profilul sportiv este completat de motoarele cu care vine echipat noul Astra Sports Tourer. E vorba de doua propulsoare pe benzina, de 1,4 si 1,6 litri dar care "scot" din cilindri intre 100 si 180 CP, dar si de trei motoare Diesel. De la 1,3 litri care dezvolta 95 CP, variantele de 1,6 litri cu turbina dau maxim 180 CP. Tehnologia economica Start/Stop va fi introdusa mai intii la motorul 1.3 CDTI (70 kW/95 cp) la inceputul anului viitor, avind emisii de CO2 reduse, de 109 g/km. La clasa sa, standardul este un nivel care cuprinde deja dotari de top. La capitolul siguranta, masina a obtinut maximul de punctaj, avind din standard patru airbag-uri, dar si cit se poate de necesul control electronic al stabilitatii. Aerul conditionat, oglinzile electrice incalzite dar si elemente decorative de piele dau confortul necesar oricarui sofer inca de la echiparea de baza. Cu preturi care pornesc de la 11.600 euro, plus sprijinul financiar oferit prin programul Rabla, noul Astra Sports Tourer se anunta a fi de acum un competitor de temut pentru concurenta. (Gabriel SAVA)



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.