Magazinul online eMAG a ajuns la afaceri de 102 milioane euro
"Am depasit obiectivul ambitios propus la inceputul anului si, in acelasi timp, am depasit pragul important al cifrei de 100 de milioane. Performanta din 2010 se datoreaza diversificarii si introducerii unor game noi de produse si servicii, eficientizarii si automatizarii proceselor interne care asigura o viteza de reactie tot mai buna la cererile pietei, dar si atragerii unui numar important de clienti corporate prin servicii personalizate", a declarat, intr-un comunicat, directorul general eMAG, Iulian Stanciu. Pentru 2011, magazinul online vizeaza o cifra de afaceri de 150 de milioane de euro. "In 2011 ne vom concentra pe adaugarea unor categorii noi de produse si pe dezvoltarea organica a tuturor categoriilor din portofoliu. (...) Retailul online va ajunge la 20% din totalul pietei de profil din Romania pe segmentele pe care activam si vom contribui activ la atingerea acestei cifre", a adaugat Stanciu. Piata de comert online electro-IT a inregistrat anul trecut o crestere cu aproximativ 60%, pina la de 145 milioane de euro, pe fondul cresterii increderii consumatorilor in comertul online. Potrivit datelor companiei, eMAG a avut o cota de piata de 70%. De asemenea, intreaga piata a fost sustinuta de schimbarea comportamentului consumatorilor in mediul online dintr-unul de informare intr-unul de cumparare, se mai arata in comunicat.