Economic

Isarescu: Eticheta coloreaza, infasoara, dar fondul problemei este inauntrul sticlei

Ziarul de Vrancea
11 dec 2010 257 vizualizări
Brandul Romaniei ar trebui sustinut in primul rind de mai multe branduri puternice interne, iar o buna reputatie a serviciilor si bunurilor romanesti poate fi atinsa doar daca se schimba valorile societatii si creste competitivitatea, afirma guvernatorul BNR, Mugur Isarescu.

"Romania ca atare are nevoie de un brand, se vorbeste de un brand, dar ca sa ai un brand de tara trebuie sa ai in interior mai multe nume puternice, mai multe branduri. Cred ca cea mai buna corelatie intre un brand si o buna reputatie e legat de ceea ce promovam - competitivitate, care este lozinca sub care trebuie sa ne dezvoltam in perioada urmatoare, in urmatorii zece ani. (...) Cred ca urmatorii zece ani trebuie sa fie dominati de acest cuvant: competitivitate", a spus guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, la un seminar privind brandurile romanesti. Pentru fi competitive pe piata europana firmele romanesti trebuie sa creeze servicii performante si pe baza acestor produse si servicii performante sa isi dezvolte branduri distince, reputate si puternice. "Cred ca aceasta este ordinea. De multe ori se pune de-a-ndoaselea si e chiar periculos. Trebuie sa avem grija ce punem in sticla si mai apoi cum promovam. Daca punem un vin bun trebuie sa avem si eticheta frumoasa, dar nu cred ca preocuparea noastra e sa vindem etichete. Trebuie sa avem mare grija ce punem in sticle, atractivitatea produsului. Eticheta coloreaza, infasoara, dar fondul problemei este inauntrul sticlei", a adaugat Isarescu. In opinia guvernatorului BNR, leadershipul va fi foarte important in perioada urmatoare, fiind necesara de o schimbare culturala, de noi modele pentru generatia tinara, de numeroase "adevarate povesti de succes". Isarescu spune ca integrarea in UE inseamna produse la nivel european, ceea ce inseamna ca integrarea presupune competitivitate pe piata eutropeana, iar atunci brandul de tara va fi asociat cu alte branduri europene si cu competitivitatea acestora.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.