Economic

Fara cladiri mari in Bucuresti in urmatorii cinci ani

Ziarul de Vrancea
7 dec 2010 486 vizualizări
In urmatorii cinci ani nu vor mai fi construite cladiri de mari dimensiuni in Bucuresti, iar investitiile vor viza in principal lucrari de infrastructura si proiecte rezidentiale, considera Mihai Rohan, seful Carpatcement Holding, parte a grupului german de materiale de constructii HeidelbergCement.

"Peste cinci ani, in Bucuresti se vor termina proiectele deja incepute, dar nu vor mai aparea cladiri noi, de mari dimensiuni. Nu cred ca mai apare vreun mall, si-asa sint prea multe", a declarat, ieri, Rohan, in cadrul evenimentului Meet the CEO, organizat de revista Business Magazin. El sustine ca cererea de ciment va alimentata in perioada mentionata de proiectele de infrastructura si constructia de locuinte, si mai putin de investitii in centre comerciale sau cladiri de birouri. Pe segmentul rezidential, managerul Carpatcement Holding estimeaza ca proiectele vor viza in principal ansambluri de locuinte, nu case individuale, in conditiile in care pretul terenurilor este in continuare ridicat. Mihai Rohan, unul dintre cei mai cunoscuti si experimentati manageri din industria locala a cimentului, apreciaza ca in Romania este nevoie de vointa si decizie politica, dar si de fonduri, pentru a fi realizate proiecte de constructii de anvergura, inclusiv realizarea de autostrazi. Pe de alta parte, el a caracterizat Romania din prezent drept "un vapor in deriva", cu oameni deznadajduiti, iar in perspectiva istorica drept o tara marcata de indecizia unor politicieni. "Romania nu are nici astazi un brand, si nu vorbesc de frunza, frunze se pot gasi", a spus el. Intrebat care a fost cel mai bun ministru al Transporturilor, Rohan a afirmat ca este greu de raspuns, pentru ca toti au stat putin, si desi au avut intentii bune, proiectele nu s-au materializat. "Cind vezi ca Albania are mai multi kilometri de autostrada decit Romania, ti se face rau", a spus Rohan. El a reiterat ca este necesara utilizarea betonului pentru constructia de autostrazi, in loc de bitum, dupa modelul altor state europene care folosesc aceasta varianta, mai ieftina si mai fiabila.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.