Economic

Contre dure intre clientii si conducerea Bancpost

Ziarul de Vrancea
30 sep 2010 429 vizualizări
In timp ce clientii Bancpost acuza banca ca promoveaza abuzurile si lipsa de respect, seful institutiei financiare sustine ca declaratia sa, citata de un cotidian economic, a fost prost inteleasa

Bancpost este responsabila pentru publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece promoveaza abuzurile si lipsa de respect pentru clienti, sustin mai multi clienti nemultumiti ai bancii, care apreciaza ca atitudinea presedintelui institutiei de credit are caracter de intimidare. Nici unul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor. Daca Bancpost se asteapta la o complicitate a clientilor si la tacere ca nu cumva sa i se creeze o imagine negativa, aceste asteptari sint false", se spune intr-un comunicat al grupului impotriva clauzelor abuzive care se regasesc in contractele de credit Bancpost. embrii grupului apreciaza ca atitudinea presedintelui Bancpost, Mihai Bogza, are caracter de intimidare si sint de parere ca oficialul bancii nu a reusit sa-si atinga scopul. ogza a aratat, intr-un interviu publicat luni de Ziarul Financiar, ca acei clientii care intra in conflict cu bancile de la care au luat credite pentru a obtine reduceri ale ratelor ar trebui sa tina seama ca pe viitor au sanse foarte putine sa mai primeasca ajutor - sub forma facilitatilor de restructurare - daca vor avea nevoie. Este mult mai bine ca neintelegerile sa fie rezolvate prin parteneriat decit pe cale juridica. Daca acesti clienti care merg in instanta si fac publicitate negativa vor avea in viitor nevoie de restructurari ale creditelor, este putin probabil ca acea banca cu care au intrat in conflict deschis sa ii mai ajute", a declarat Mihai Bogza pentru ZF. Presedinte Bancpost, Mihai Bogza, afirma insa ca instutia de credit pe care o conduce respecta legea si ca unii clienti nemultumiti au interpretat gresit declaratiile sale, care sint un apel la colaborare, nu la conflict. "Cei care au dat comunicatul au citit doar titlul din Ziarul Financiar, nu declaratia mea. Eu ma refeream la faptul ca scoring-urile interne ale bancilor in general, nu numai ale Bancpost, sint construite astfel incit sa penalizeze clientii care se afla in relatie conflictuala cu banca, inclusiv in ceea ce priveste facilitatile de restructurare", a declarat Bogza. El a mentionat ca mesajul transmis reprezinta mai degraba un apel la colaborare decit la conflict. "Nu se pune problema ca Bancpost sa nu respecte legea. Sintem o banca romaneasca, actionam pe teritoriul Romaniei si ne supunem legilor. Credem insa ca exista in prezent interpretari diferite ale aceluiasi text de lege de catre unii dintre clientii bancilor si unele institutii de credit. Am militat si militam pentru unele clarificari, care sa aseze lucrurile pe un fagas normal de transparenta, si credem ca acest lucru se poate realiza nu pe cale conflictuala, cu prin cooperare intre toate partile interesate", a continuat seful Bancpost.


(


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.