Economic

Google ramine cel mai valoros brand din lume

Ziarul de Vrancea
7 mai 2010 283 vizualizări
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai puternice 100 de branduri din lume a crescut cu 4% in ultimele 12 luni, la peste 2.000 miliarde dolari

Un clasament al celor mai valoroase 100 de branduri din lume, ajuns la cea de-a cincea editie, realizat de Millward Brown Optimor pentru WPP, cuantifica in valoare monetara opinia consumatorilor despre branduri. Potrivit concluziilor studiului din acest an, brandurile puternice si-au dovedit rezistenta sporita la efectele recesiunii, iar companiile care au redus anul trecut in contextul crizei bugetele de marketing si-au dat seama ulterior de importanta sustinerii propriului brand si cistigarii loialitatii clientilor in perioade de recesiune, majorind sumele alocate acestor scopuri. Companiile din sectorul inaltei tehnologii ocupa confortabil primele patru locuri ale top 100: Google conduce clasamentul, cu o valoare a brandului de 114 miliarde de dolari (in crestere cu 14% fata de 2008), urmat de IBM (86 miliarde de dolari, cu o crestere de 30%), Apple (83 miliarde dolari, 32%) si Microsoft (76 miliarde de dolari, in stagnare). Top 10 este inchis de Coca-Cola (68 miliarde de dolari, crestere de 1%), McDonald\'s (66 miliarde de dolari, -1%), Marlboro (57 miliarde de dolari, 15%), China Mobile (52 miliarde de dolari, -14%), General Electric (45 miliarde de dolari, -25%), respectiv Vodafone (44 miliarde de dolari, -17%). Cea mai puternica crestere a valorii brandului a fost obtinuta de grupul sud-coreean Samsung (locul 68, 11 miliarde de dolari, plus 80%).


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.