BRD A la carte , un card personalizat lansat la Bacau
Banca BRD "" Groupe Societe Generale a lansat ieri un produs ce le ofera posibilitatea clientilor sa-si personalizeze cardul. Astfel, cardul "A la carte" poate contine pe una din fete o imagine aleasa de client, cu familia, animalul de companie, imagini din vacanta, persoane dragi sau orice alta imagine dorita. "A la carte" beneficiaza de toata gama functionalitatilor specifice unui card. Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale nefiind permisa. In cadrul intilnirii de la Bacau, clientii au avut ocazia sa se imortalizeze alaturi de patru fundaluri specifice precum un meci de fotbal, un concert rock, Marele Canion si un meci de tenis. "BRD vine cu un nou concept, acela de a alege. Produsul lansat de noi astazi (ieri, n.r.) este un card emotional care vine in ajutorul clientului. Romanii sint mari iubitori de carduri si in portofel nu le mai incap pozele cu familia. Ne-am gindit sa facem un card pe care isi pot posta o poza cu familia sau orice alta imagine pe care o indragesc", ne-a spus directorul sucursalei BRD Vrancea, Daniel Popa. In cadrul evenimentului de ieri au fost inminate primele trei carduri de catre directorul executiv al Grupului Bacau BRD (Vrancea^Bacau), Lucian Lazar. "Banca BRD a fost intotdeauna aproape de clienti. A construit produsele si serviciile dupa nevoile clentilor sai", a spus Lucian Lazar in cuvintul de inceput. Clientul trebuie sa trimita bancii o fotografie preferata, iar cardul va fi eliberat in maxim 10 zile de la data semnarii cererii de emitere si validarea designului de catre client. Avantajul acestui card este ca in primul an nu se percepe nici o taxa pentru administrarea contului. Curiosii pot vizita site-ul institutional www.brd.ro unde au la dispozitie un simulator prin care pot "proba" cardul cu fotografiile lor. (Daniel GIRLEANU)