Cardurile BRD vor putea fi personalizate cu fotografiile personale
Cind am lansat o alta editie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, am obtinut un record mondial intrucit s-au vindut peste 500.000 de unitati, dintre care 200.000 au fost clienti noi. Aceea a fost o editie limitata, care a durat doua luni", a explicat Popa, intr-o conferinta de presa. Cardurile "A la carte" vor fi echipate cu cip si emise atit sub sigla Visa, cit si sub cea a MasterCard. "Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un produs bancar unic si 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie si marketing al BRD. El considera ca romanii au un apetit pentru personalizare, in contextul in care au personalitati puternice si sint foarte atasati de valorile traditionale, cum ar fi familia. Popa a mentionat ca, dupa un an 2009 dificil pentru toata lumea, banca a creat ceva nou care sa trezeasca o emotie in clienti. Fotografiile care vor fi utilizate pentru noul produs trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini care contin conotatii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.