BCR a deschis in premiera o sucursalape platforma Second Life
De asemenea, aceasta beneficiaza si de expunere in fata a peste 800 de rezidenti care socializeaza in orasul virtual. BCR a mai anuntat ca programul de educatie financiara, scoala de bani, care va continua si in 2010, va avea un corespondent 3D in lumea virtuala. Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara, in care se vor desfasura lectiile cu un "diriginte", iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea cistiga premii, se mai arata in comunicat. Cladirea BCR din Second Life a fost realizata dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre ofertele promotionale in curs (pachetul BCR Student si BCR Pensii in acest moment), se pot inscrie in grupul scolii de bani iar, in curind, vor avea posibilitatea sa cumpere L$ (linden dolar) prin intermediul bancomatelor (ATM). "Este in discutie si posibilitatea de a oferi joburi in spatiul virtual pentru absolventii scolii de bani", se mai arata in comunicat. Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L\'Oreal, Philips, Electrolux si multe altele). In prezent, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzactiilor zilnice depaseste 1,5 milioane de dolari. Utilizatorii Second Life sint in general trend-setteri si early adopters, persoane cu influenta in cercurile lor sociale si care stapinesc bine uneltele de socializare online.