Economic

Criza a muscat un sfert din piata de publicitate online

Ziarul de Vrancea
17 dec 2009 819 vizualizări
Piata de publicitate online din Romania a generat, in primul semestru din 2009, aproape 25,5 milioane de lei, cu un sfert mai putin decit aceeasi perioada a anului trecut, insa in crestere cu 58% fata de intervalul similar din 2007, potrivit studiului Romanian Online Advertising Study (ROADS).

Valoarea exacta a totalului vinzarilor companiilor participante la studiu a fost de 25.498.023 de lei pentru primul semestru din 2009, in scadere cu 25% fata de S1 2008, cind valoarea totala raportata a fost de 33.873.413 de lei, dar in crestere cu 58% fata de S1 2007, cind totalul a fost de 16.141.519 de lei, arata studiul realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers Romania (PwC). Principalele sectoare care au scazut volumul investitiilor in publicitatea pe internet in acest semestru au fost cel financiar-bancar si sectorul auto, iar primul loc in topul categoriilor de advertiseri, in functie de volumul investiilor, a fost luat in acest semestru de catre sectorul telecom, care a cunoscut o crestere a investitiilor in publicitatea pe internet de 75% fata de S1 2008.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.