Economic

Yahoo si-a triplat profitul

Ziarul de Vrancea
22 oct 2009 759 vizualizări
Yahoo! Inc, ce detine cel de-al doilea motor de cautare pe internet din Satele Unite, a anuntat ca profitul net s-a triplat in al treilea trimestru, in contextul in care unele companii si-au majorat cheltuielile de publicitate, relateaza Bloomberg

Profitul net a avansat la 187,8 milioane dolari, sau 13 centi/actiune, de la 54,3 milioane dolari, sau 4 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut. Fara anumite costuri, profitul net a fost de 15 centi/actiune, depasind estimarea medie a analistilor, de 13 centi/actiune. Vinzarile, excluzind comisioanele catre site-urile partenere, au fost de 1,13 miliarde dolari. Analistii mizau pe o valoare a vinzarilor de 1,12 miliarde dolari. Cheltuielile pentru publicitatea online, principala sursa de venit a Yahoo, se stabilizeaza in contextul atenuarii recesiunii. Yahoo a mai beneficiat de o scadere a costurilor, dupa ce directorul executiv Carol Bartz a decis sa realizeze o serie de disponibilizari si sa inchida unele site-uri. Companiile mari se bazeaza mai mult pe site-urile Yahoo pentru promovare, a spus directorul financiar, Timothy Morse.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.