Economic

Noul Polo, companionul citadinilor cu stil

Iulia Nicolaie
12 sep 2009 1206 vizualizări
Fratele mai mic al Golfului este ideal pentru soferul care iubeste confortul, finisajele de calitate si designul inovativ u de remarcat ca posesorii noii masini beneficiaza de un nivel de siguranta crescut, gratie standardelor stricte si a rigiditatii imbunatatite a caroseriei u preturile incep de la 7.495 euro fara TVA, cu prima de casare inclusa

Conceptul de masina de oras este revolutionat de constructorul german Volkswagen, care prin intermediul noului model Polo se adreseaza tinerilor care vor o masina aspectuoasa, fiabila si foarte confortabila. Odata cu aceasta noua generatie, fratele mai mic al cunoscutului Golf a evoluat considerabil. La drive-testul facut de reporterii nostri, noul Polo s-a comportat impecabil. Pentru trei zile, am pus la incercare modelul cu un motor de 1,2 benzina sub capota si cu 70 de cai putere. Primul lucru pe care il observam este ca masina este foarte silentioasa, singurul gest care mai rupe tacerea desavirsita din habitaclu fiind pornirea motorului. La volanul noului Polo, condusul devine o placere, izvorita din simplul fapt ca forma scaunului iti permite sa te asezi intr-o pozitie mai mult decit comoda, cele cinci viteze se schimba cu mare usurinta, iar mersul in sine este lin si linistit, mai ales datorita faptului ca in habitaclu zgomotele de afara sint aproape imperceptibile. Fata de modelele anterioare, si spatiul interior este mai generos, iar calitatea finisajelor a evoluat considerabil, interiorul fiind acum mai aproape de fratii din clasele mai mari. Pe de alta parte, era de asteptat ca Volkswagen sa faca schimbari semnificative la aceasta clasa, iar designul noului Polo nu poate decit sa-l incinte chiar si pe cel mai sceptic iubitor al vehiculelor pe patru roti. Polo este, fara indoiala, cea mai buna alegere pentru citadinii care iubesc designul futurist, finisajele de buna calitate, dar si confortul. In plus, noua generatie a micutului Polo incinta si prin agresivitatea partii frontale, care seamana cu cea a masinilor sportive. Intreaga linie a designului este una fluida si atrage printr-un stil deosebit, adoptat de constructorul german si in cazul noului Golf. Prin aspect si fiabilitate, Polo impune o noua dimensiune calitativa in clasa automobilelor mici. Noul model a fost lansat la Salonul Auto de la Geneva, organizat la inceputul lunii martie, iar dupa premiera sa mondiala de la Geneva, cel mai nou model Volkswagen este disponibil si in reteaua comerciala, iar vrincenii pot pleca acasa cu noul model de la dealerul local Scorpion, situat pe Calea Moldovei 16, Focsani. Este de remarcat si faptul ca, in ciuda imbunatatirilor evidente la toate capitolele, a fost posibila si reducerea greutatii caroseriei cu 7,5%. Noul Polo se poate lauda si cu o atitudine eco- friendly, consumul de carburant si emisiile fiind la cote joase. Constructorul german spune despre noul model ca are un nivel crescut al sigurantei. "Nu exista alt model din aceasta clasa atit de bine gindit si cu o calitate atit de ridicata ca noul Polo. Confortul, calitatea si siguranta au facut un pas important inainte. Un exemplu: modelul Polo a fost conceput, printre altele, astfel incit sa obtina cinci stele la noul test EuroNCAP, cu standarde mult mai stricte. La aceasta performanta contribuie rigiditatea imbunatatita a caroseriei. Numai in zona picioarelor, intruziunea, ceea ce inseamna rezistenta la deformare in cazul unui impact frontal, a fost redusa cu 50 de procente! în cazul unui impact lateral, valoarea intruziunii a fost imbunatatita cu 20 de procente", spun reprezentantii Volkswagen.


Preturile incep de la 7.495 euro fara TVA


Noul Polo poate fi achizitionat de la pretul de 7.495 de euro fara TVA, cu prima de casare inclusa si va fi disponibil in primul an cu sapte propulsoare, patru pe benzina si trei diesel. Cinci dintre aceste motoare sint complet noi sau sint disponibile pentru prima data la acest model. Trei propulsoare pot fi combinate optional, in locul cutiei manuale cu 5, respectiv 6 trepte, cu cutia inovatoare de viteze cu dublu ambreiaj si 7 trepte (DSG). Toate motoarele respecta valorile limita impuse de noua norma de poluare Euro 5. Motoarele pe benzina, doua cu trei si doua cu patru cilindri, dezvolta o putere cuprinsa intre 44 kW / 60 CP si 77 kW / 105 CP. Elementul de noutate in oferta este reprezentat de cele mai puternice doua propulsoare pe benzina, motorul de 1.4 cu 63 kW / 85 CP si 1.2 TSI disponibil in echiparea de serie cu o cutie manuala cu 6 trepte si care dezvolta o putere remarcabila de 105 CP. Alte noutati pentru modelul Polo sint toate cele trei motoare turbodiesel cu tehnologie Common-Rail. Propulsoarele cu patru cilindri si un cuplu motor remarcabil dezvolta intre 55 kW / 75 CP si 77 kW / 105 CP. La nivelul mediu de putere, cu 66 kW / 90 CP, va fi disponibila, chiar din anul 2010 in Romania, o noua versiune BlueMotionTechnology, care va permite modelului Polo un consum de numai 3,6 litri carburant, cu emisii de 96 g/km CO2. (Iulia NICOLAIE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.