500 de pasageri blocati in aeroportul Baneasa de MyAir
"Directorul operational al aeroportului Baneasa, Marius Gardea, a aflat de la agentul de handling ca din cele sase curse MyAir anulate, una spre Bari, care ar trebui sa decoleze la noapte, ar putea fi operata. Nu am reusit, pina in prezent, sa vorbim cu nici un reprezentant MyAir, pentru a ne comunica cauza acestor anulari", a spus directorul general al Aeroportului Baneasa, George Mihalcea. Potrivit regulamentului, reprezentantii companiei aeriene au obligatia sa informeze pasagerii despre eventuale intirzieri sau anulari, sa le asigure apa, alimente si, eventual, cazare, daca este cazul, ceea ce pina in prezent nu s-a intimplat. "Am luat bilet de la o agentie de voiaj spre Rimini si trebuia sa plec la ora 10.35. De dimineata am sunat la agentie si mi s-a spus ca toti am primit marti seara, la ora 23.00, mesaj ca aceasta cursa a fost anulata. Nu este adevarat, nu am primit niciun mesaj din partea agentiei sau a companiei MyAir. Sintem disperati pentru ca aceasta companie aeriana este singura care efectueaza zboruri spre Rimini. Noi acolo muncim si joi trebuie sa fim deja la serviciu", a declarat, unul dintre pasagerii care asteapta in prezent pe aeroportul din Baneasa. Cursele companiei italiene low-cost MyAir, care opereaza zboruri de pe Baneasa spre Italia, au fost anulate miercuri. MyAir a recunoscut, printr-un comunicat dat publicitatii luni seara, ca are probleme de natura economica si a explicat ca membrii CA evalueaza propunerile inaintate de anumiti investitori