BRD incurajeaza plata pe card, cu puncte de fidelitate
Reprezentantii BRD - Groupe Société Générale au prezentat ieri ultimele noutati in materie de produse oferite persoanelor fizice, dar si profesiunilor liberale, si si-au incurajat clientii sa utilizeze plata cu cardul, inclusiv pentru facturi. Potrivit lui Ciprian Mazilu, directorul clientela retail al Grupului Bacau, ce coordoneaza unitatile BRD din Vrancea si Bacau, anul trecut numarul POS-urilor instalate la comercianti a crescut de 2-3 ori. De altfel, BRD a lansat la inceputul saptaminii noul PunctCard, un card cu o linie de creditare de pina la 20 mii lei, prin care clientii acumuleaza puncte de fidelitate, cu care apoi se pot face noi cumparaturi. Astfel, circa 1% din cheltuieli se intorc la clientii care fac plati la comercianti sau pe internet. "Orice nou punct de lucru, orice magazin nou a instalat si un POS. Marii comercianti au astfel de echipamente si atunci si micii intreprinzatori intra in acest circuit de acceptare a cardurilor ca modalitate de plata. Noi dorim prin programul de fidelitate sa cistigam noi parteneri BRD, avantaje fiind de ambele parti. Si cabinetele medicale si notariale au solicitat POS-uri, pentru ca si clientii lor prefera sa plateasca cu cardul, fiind mai simplu si mai sigur", a afirmat Ciprian Mazilu, care a anuntat si un parteneriat de fidelizare a clientilor cu Carrefour Focsani. De altfel, atit reprezentantul Grupului Bacau cit si directorul comercial al sucursalei Focsani, Lucian Mitu, au facut precizari legate si de securitatea cardurilor, in contextul tot mai deselor atacuri de tip phishing. "BRD nu solicita informatii prin e-mail, SMS sau telefon, nu le cere clientilor PIN-ul cardului, date despre cont, adrese si alte informatii. Si la emiterea unui card clientii sint instruiti sa nu pastreze PIN-ul la vedere, la un loc cu cardul. Astfel de atentionari sint facute si prin extrasele de cont", au precizat reprezentantii BRD, care au evidentiat si faptul ca piata cardurilor este in crestere. Lucian Mitu a prezentat si o gama completa de produse destinata profesiunilor liberale, intitulata Expert, ce ofera, in functie de rezultatele financiare, descoperire de cont, card business, dar si finantari pentru nevoile curente, dotari materiale sau proiecte imobiliare. Creditele imobiliare la care pot contribui rudele pina la gradul IV, cu dobinzi avantajoase, luarea in calcul a veniturilor celor care lucreaza in strainatate, pachetele destinate si tinerilor pina in 18 ani, posibilitatile de virare a pensiei pe card cu bonus la depozit sau creditele fara ipoteca sau garantii pentru virstnici au fost de asemenea punctate de reprezentantii BRD. Acestia au anuntat si rezultatele financiare ale bancii, precum si continuarea extinderii numarului de agentii in 2008, inclusiv in Vrancea. (Camelia STANILA)