Dupa tentativa de frauda, noi carduri la Bancpost
Oficialii bancii spun ca vrincenii nu s-au trezit cu conturile golite, in urma retragerilor frauduloase, insa la nivelul bancii s-a decis deja ca cei pagubiti sa-si recupereze banii. "Posesorii cardurilor la care s-a constatat frauda isi vor recupera integral sumele care au fost sustrase si vor putea utiliza cardul in cel mai scurt timp, dupa incheierea anchetei in derulare. In astfel de situatii, procedura legala poate dura pina la 30 de zile", au mentionat reprezentantii Bancpost. Deocamdata, toate cardurile Millenium ramin blocate, clientii bancii putind efectua operatiuni fara comision la POS-urile comerciantilor si ridica sume din cont in baza actelor de identitate, de la casieriile bancii. Singura operatiune restrictionata ramine retragerea de numerar de la bancomat. Pentru companiile unde au fost restrictionate cardurile de salarii, Bancpost a oferit serviciul special de livrare prin sistemul propriu de curierat, pentru ca oamenii sa-si incaseze salariile. Clientii au la dispozitie non-stop Call-center-ul bancii, unde pot primi informatii legate de situatia contului. 51 de unitati bancare din intreaga tara vor avea program prelungit pina la orele 20.00 pe 8 si 9 mai, in timp ce simbata si duminica, 10 si 11 mai, vor fi iarasi deschise publicului intre orele 10.00- 15.00. (C. S.)