Economic

Angajatii Milcofil se perfectioneaza in ospitalitate

Camelia Stănilă
2 feb 2008 472 vizualizări
Firma a cistigat finantare Phare pentru instruirea a 38 de angajati, inclusiv in comunicare, protectia mediului si fidelizarea clientilor

SC Milcofil SA a spart gheata in privinta instruirii personalului din domeniul hotelier, printr-un program de finantare Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala - componenta Dezvoltarea Resurselor Umane. In urmatoarele noua luni, firma care patroneaza Hotelul Fashion Center va implementa proiectul "Performanta profesionala prin instruire continua", in parteneriat cu SC Tourism Hotel & Restaurant (THR) Consulting Group, cel mai bun furnizor de formare profesionala in domeniu, pentru ca salariatii sa devina mai ospitalieri si sa fidelizeze clientii. Proiectul are o valoare de 42.000 euro, din care 80% o reprezinta finantare nerambursabila si 20% aport propriu. Astfel, personalul de la Fashion Center va urma doua cursuri, unul vizind comportamentul specific activitatilor din industria ospitalitatii si al doilea pe tema protectiei mediului. "Am dorit sa facem aceste cursuri in completarea celor pe care deja le avem. Avem receptioneri, cameriste, guvernante, bucatari, bucatar specialist nutritie-dieta, maestru bucatar, ospatar, somelier, sef de sala, manager de hotel cu brevet. Aceste cursuri am vrut sa le facem in completarea competentelor angajatilor nostri, in special acest curs de comportament care este foarte important. Acesta include si comunicare in limbi de circulatie internationala, fidelizarea clientului, ceea ce e foarte important, asigurarea calitatii, marketing si proceduri IT. Cursul de protectia mediului va include si masuri ecologice in activitatea hoteliera, siguranta in industria ospitalitatii, precum si notiuni de igiena. Dorim perfectionarea angajatilor pentru a raspunde cit mai bine evolutiei de pe piata muncii", a detaliat Madalina Corcoz, coordonator tehnic al proiectului.


"Trebuie sa depasim etapa venit-cazat-servit"


Reprezentantii Milcofil spun ca angajatii trebuie sa vada dincolo de ceea ce stiu deja, sa aplice un altfel de comportament in servire, dind ca exemplu show-ul care se face in pregatirea unui cocktail, la bar, sau animatorii care sa se ocupe de o petrecere pentru copii. "Acest curs se refera la o noua metoda de conducere a activitatii hoteliere, de la management si pina la ultimul lucrator. Ospitalitatea inseamna sa determini clientii sa se simta ca la ei acasa. Dincolo de o buna servire a mincarii, de o buna primire la receptie, trebuie sa stii sa-l primesti pe client", a completat si Vasilica Vasilof, responsabilul financiar al proiectului. Ieri, la lansarea oficiala a proiectului a participat si Marina Dantis, directorul Agentiei Judetene de Ocupare a Fortei de Munca, care i-a felicitat pe beneficiari pentru ideea de a le asigura angajatilor duble competente. Aceasta a sugerat chiar ca la o diseminare partiala a rezultatelor proiectului sa participe si alti operatori din sectorul turistic, pentru a fi incurajati sa acceseze astfel de proiecte. "Ar fi un prim elan pentru ei, intrucit este prima implementare la nivelul judetului cu o astfel de tema. Inca mai sint active fonduri Phare 2006 pe aceasta linie, solicitari se pot depune pina in aprilie. Agentii economici au eligibilitate pentru formarea pe tot parcursul vietii a propriilor angajati. Un astfel de proiect ar putea fi continuat si in alta forma, prin fonduri structurale, si poate chiar sa va asigurati astfel o rezerva de forta de munca", a mentionat Marina Dantis. (Camelia STANILA)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.