Economic

Grupul energetic italian Enel va investi 329 milioane euro în România

Ziarul de Vrancea
23 mar 2017 473 vizualizări
Grupul energetic italian Enel a anunţat joi că şi-a planificat investiţii în România de 329 milioane de euro până la sfârşitul ciclului actual de reglementare, în 2018, din care 151 milioane de euro în acest an şi 178 milioane de euro în 2018, pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor.

 Investiţiile companiei au depăşit 3 miliarde de euro de la intrarea pe piaţa din România, în anul 2005. “Vom continua programul de investiţii pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor, prin mărirea gradului de automatizare a reţelelor de distribuţie, precum şi prin dezvoltarea canalelor de comunicare cu clienţii şi a ofertei de servicii cu valoare adăugată”, a declarat Georgios Stassis, directorul general al Enel în România. Valoarea investiţiilor realizate în reţelele de distribuţie în perioada 2005-2016 se ridică la 1,584 miliarde de euro. ”Pentru anul 2017, din investiţiile de peste 151 de milioane de euro prevăzute pentru România, 139 milioane de euro reprezintă suma alocată pentru operaţiunile de distribuţie. În 2018, investiţiile programate sunt chiar mai ridicate, ajungând la 178 milioane de euro, din care 168 milioane de euro pentru îmbunătăţirea performanţei reţelei”, spun oficialii companiei. Conform datelor raportate Autorităţii Nationale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) pentru 2015, indicatorul SAIDI (privind durata medie a întreruperilor neplanificate pentru fiecare client) pentru E-Distribuţie Muntenia a fost de 221 minute, cel mai bun nivel din ţară, media naţională fiind de 308 minute. E-Distribuţie Dobrogea şi E-Distribuţie Banat au avut, de asemenea, performanţe mai bune decât media pe ţară, cu SAIDI de 234 minute, respectiv 247 minute. În 2016, indicatorii de performanţă s-au îmbunătăţit şi mai mult conform datelor preliminare, până la aproximativ 175 minute pentru E-Distribuţie Muntenia, fiind în continuare în scădere şi în cazul celorlalte două companii de distribuţie. ”Ca urmare a modernizării reţelelor, cele trei companii E-Distribuţie - care acoperă regiunile Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea - sunt în topul celor mai performanţi operatori de distribuţie de energie electrică din România în privinţa calităţii serviciilor în ultimii ani”, adaugă reprezentanţii societăţii.

Verizon şi AT&T şi-au suspendat publicitatea pe site-urile Google

Operatorii americani de telecomunicaţii Verizon Communications şi AT&T au anunţat miercuri că şi-au suspendat publicitatea pe YouTube şi alte platforme ale Google care nu au legătură cu serviciile de căutare, din cauza îngrijorării că spoturile lor ar putea fi afişate alături de filme cu conţinut extremist, transmite Reuters. Verizon şi AT&T s-au alăturat unei liste de branduri britanice cunoscute, precum retailerul Marks and Spencer, care au renunţat la promovarea pe Google, parte a grupului Alphabet. Google este criticată în Europa de către politicieni şi companii, din cauza nemulţumirii provocate de afişarea reclamelor alături de filme de pe YouTube care transmit mesaje homofobe sau anti-semite. Google s-a angajat marţi că îşi va modifica politicile. În timp ce furnizorii de publicitate se revoltă, Google riscă scăderea veniturilor, pe termen scurt, iar pe termen lung pierderea încrederii companiilor în sistemul de afişare automată a reclamelor, pe baza căruia şi-a construit imperiul Google, a arătat un analist al Jackdaw Research, Jan Dawson. Google a refuzat să comenteze în privinţa reacţiei clienţâilor individuali, dar a precizat că a început să îşi evalueze politicile în domeniul publicităţii. Informaţia că AT&T şi Verizon îşi suspendă publicitatea pe dite-urile Google a fost publicată mai întâi de publicaţia britanică Times. YouTube a fost un motor important de creştere pentru Google, pe măsură ce serviciile de publicitate prin serviciul de căutare se maturizează. Veniturile nete din publicitate pe YouTube la nivel mondial ale Google au atins 5,58 de miliarde de dolari în 2016, iar pentru acest an ar fi urmat să ajungă la 7 miliarde de dolari, potrivit estimărilor făcute de eMarketer înainte de apariţia controversei.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.