Economic

Carrefour a început remodelarea magazinelor Billa

Ziarul de Vrancea
14 mar 2017 509 vizualizări
"Pe parcursul acestui proces vom închide, pe rând, câte o serie de magazine pentru două săptămâni astfel încât să le remodelăm”, susţin oficialii Carrefour

Carrefour a început de la 1 martie remodelările celor 86 de magazine Billa, cumpărate de la grupul Rewe, urmând ca primele zece magazine remodelate din România să fie inaugurate până la Paşte sub brandul Market, au anunţat, ieri reprezentanţii retailerului francez. Carrefour a inaugurat, marţi, în mall-ul Liberty Center din Bucureşti primului magazin Billa remodelat sub brandul Market. “Termenul de remodelare rămâne până la finalul acestui an. În prima fază vom remodela 10 magazine. Pe parcursul acestui proces vom închide, pe rând, câte o serie de magazine pentru două săptămâni astfel încât să le remodelăm. Vom anunţa când vom închide şi vom deschide fiecare unitate în parte”, a declarat directorul general al Carrefour România, Jean Baptist Dernoncourt. Carrefour a anunţat, în decembrie 2015, că a semnat un acord cu grupul Rewe pentru achiziţia Billa România, cu o reţea de 86 de supermarketuri la nivel naţional. Primul magazine Billa deschis sub brandul Market a fost cel din centrul comercial Liberty Center, care a fost inaugurat pe data de 1 martie şi are o suprafaţă de peste 1.000 mp. Odată cu preluarea magazinelor, grupul francez a preluat şi circa 3.000 angajaţii ai Billa, a precizat Carrefour. În iunie 2016, Consiliul Concurenţei a autorizat concentrarea economică prin care Carrefour achiziţionează magazinele Billa, cu condiţia a retailerul francez să cesioneze trei supermarketuri active pe piaţa din Brăila şi să nu se implice în activităţile cesionate timp de 10 ani. La începtul anului, Consiliul Concurenţei a aprobat tranzacţia prin care firma Zanfir SNC Focşani a cumpărat cele două magazine Carrefour Market în Brăila. Legat de extinderea retailerului francez în România, directorul general al Carrefour România a precizat că ritmul de expansiune din acest an va fi fi similar cu cel din anii anteriori. Carrefour a ajuns, la finalul anului 2016, la o reţea de 298 de magazine în România, a anunţat recent retailerul francez, într-o prezentare a rezultatelor pentru anul trecut. Potrivit prezentării privind rezultatele aferente anului 2016, Carrefour a precizat că a ajuns, la finalul anului trecut, la o reţea de 298 de magazine în România, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri şi 53 de magazine de proximitate. Astfel, reţeaua românească a retailerului francez a crescut în 2016 cu 3 hipermarketuri şi 103 supermarketuri.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.