Economic

Peste jumătate din traficul eMag vine de pe smartphone-uri şi tablete

Ziarul de Vrancea
23 ian 2017 505 vizualizări
în ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori

Cel mai mare retailer online din România, eMag, a anunţat luni că a înregistrat anul trecut, pe site, 151 milioane vizite, sau 55,9% din total, de pe dispozitivele mobile, de peste două ori mai mult decât în 2015, iar o treime din numărul total de comenzi a provenit de pe smartphone-uri şi tablete.  Traficul total, de 270 milioane de vizite, a crescut anul trecut cu 63% faţă de 2015. În două luni, septembrie şi decembrie, dispozitivele mobile a adus peste 60% dintre trafic. ”În ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depăşind atât ca ritm de creştere, cât şi ca valoare absolută evoluţia traficului de pe desktop. Comparativ, desktop-ul a adus aproximativ 120 de milioane de vizite în 2016, cu 23% mai mult faţă de anul precedent”, se arată în comunicat. Dispozitivele mobile au determinat şi o creştere semnificativă a numărului de comenzi, cu peste 148% faţă de anul precedent. În total, o treime dintre comenzile eMag din 2016 au provenit de pe dispozitive mobile.  Chiar dacă utilizatorii folosesc în continuare preponderent browserul de mobil, aplicaţia eMag a înregistrat o creştere semnificativă, de 175%, şi a adus 41 de milioane de vizite.  Pe vârste, datele arată că 48,4% dintre utilizatori au între 25 şi 34 de ani, categorie urmată de cei între 35 şi 44 de ani (28,5%). De asemenea, cei mai mulţi clienţi care au accesat site-ul eMag de pe dispozitivele mobile sunt din Bucureşti – Sectorul 6, Constanţa, Cluj, urmate de Timiş, Iaşi, Bucureşti – Sector 1, Ilfov, Prahova, Braşov şi Bucureşti – Sector 2. În topul celor mai cumpărate categorii de produse se numără cele pentru copii cu o pondere de 4,7%, home&deco (3,7%) şi produsele de beauty (3,3%), urmate de electrocasnicele mici, electrocasnicele mari, accesoriile pentru telefoane şi telefoanele mobile. Afacerile Dante International, grup controlat de grupul media sud-african Naspers, care deţine eMag.ro, a avut pierderi de 119,3 milioane lei (26,5 milioane euro) în 2015, cu 104,6% mai mari faţă de 2014, iar datoriile totale erau, la sfârşitul lui 2015, de 549,3 milioane lei (122,1 milioane euro), în creştere cu 95,2%, conform datelor din bilanţul financiar pe 2015 depus la Ministerul Finanţelor Publice.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.