Economic

O treime dintre clienţi sunt nemulţumiţi de lipsa personalului din marile magazine

Ziarul de Vrancea
19 ian 2017 1675 vizualizări
Cercetarea realizată de către 4Service Group arată că bărbaţii sunt mai exigenţi la cumpărături decât femeile

Aproape o treime din români sunt nemulţumiţi de faptul că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie, se arată într-un studiu realizat de compania austriacă specializată în domeniul relaţiilor cu clienţii 4Service Group. Studiul a fost efectuat în 43 de ţări de compania de mystery shopping 4Service Group. În România, cercetarea s-a desfăşurat în perioada iunie-decembrie 2016, în marile lanţuri de retail şi a cuprins 166 de respondenţi, din Bucureşti şi marile oraşe. “În general, românii au o problemă legată de modul în care sunt serviţi, sau interacţionează cu personalul din magazine. Astfel, 28% dintre respondenţi spun că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie. Aproape 14% dintre cumpărători sunt nemulţumiţi de lipsa de cunoştinţe a vânzătorilor, în timp ce 11% dintre ei se plâng că trebuie să aştepte prea mult la cozi din cauza casierilor prea lenţi”, arată studiul, care menţionează că doar unul din 10 români se plânge de personalul nepoliticos. Cercetarea mai arată că bărbaţii sunt mai exigenţi la cumpărături decât femeile. Aproape un sfert dintre cei intervievaţi au avut observaţii de făcut. Bărbaţii sunt deranjaţi cel mai mult de amplasarea ”ilogică” sau de schimbarea produselor de la raft. Mai mult, bărbaţii sunt şi cei care se simt deranjaţi într-o măsură mai mare, în timp ce femeile sunt mai dispuse să treacă cu vederea micile nemulţumiri. Aproape jumătate dintre femei sunt mulţumite de atmosfera generală din marile magazine. În ceea ce priveşte calitatea şi diversitatea produselor de pe rafturile hipermarketurilor, cei mai mulţumiţi sunt tinerii sub 25 de ani. Astfel, 79% dintre tineri spun că găsesc mereu suficient de multe produse sau mărci încât să aibă de unde să aleagă. La polul opus sunt românii de peste 45 de ani, care sunt foarte nemulţumiţi de calitatea produselor actuale. Mai mult de 19% dintre aceştia spun că, înainte, produsele erau de o calitate mai bună. Tot cumpărătorii de peste 45 de ani sunt şi cei care preferă cel mai mult promoţiile de tipul ”trei produse la preţ de două”. 4Service Group este o compania austriacă cu peste 15 ani de experienţă în domeniul relaţiilor cu clienţii.




În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.