Poşta Romană va livra în premieră comenzi făcute de Black Friday
Comenzile vor putea fi ridicate din cele 202 de oficii PostCollect din Bucureşti şi din ţară, care au ghişee special dedicate acestui serviciu, program extins - seara şi în weekend. De asemenea, 70 de oficii poştale au program de lucru cu publicul şi sambăta, astfel că primele colete vor putea fi ridicate încă din 19 noiembrie. Poşta Romană va avea un program prelungit în cele 33 de oficii PostCollect din Bucureşti, în zilele de duminică (20 şi 27 noiembrie), în intervalul orar 9.00 - 13.00. „Avand în vedere acoperirea pe care Poşta Romană o are la nivel naţional, extinderea parteneriatului dintre aceasta şi eMag duce la un serviciu mai bun oferit clienţilor noştri. Poşta Romană are capacitatea să ofere livrare de calitate într-o perioadă foarte aglomerată, aşa cum este cea de după Black Friday”, a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, citat în comunicat. În prezent, sunt operaţionale 202 oficii PostCollect în Bucureşti şi în toate judeţele ţării, prin care vor fi procesate şi livrate 15.000 de colete zilnic, timp de 10 zile. Expediţiile eMag sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, pană la livrare, destinatarii fiind avizaţi de către retailer, printr-un SMS, în momentul în care coletele erau predate Poştei Romane. În perioada Black Friday, notificarea va veni direct din partea operatorului poştal, care va transmite un SMS pentru fiecare colet care va intra în oficiul ales de client. În cadrul serviciului PostCollect, compania de stat preia, sortează şi livrează coletele la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului. Cumpărătorul poate alege unitatea pe site-ul retailerului. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate, clientul avand opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.