Economic

Mitul lui Dracula, folosit pentru promovarea ţării

Ziarul de Vrancea
17 nov 2016 275 vizualizări
Autoritatea Naţională pentru Turism va organiza la sfarşitul acestui an un concurs pentru promovarea Romaniei, folosind mitul lui Dracula, urmand să fie premiată cea mai bună idee de campanie pentru repoziţionarea Romaniei pe pieţele externe, a declarat joi preşedintele ANT, Anca Pavel-Nedea.

Şefa ANT a prezentat mai multe motive pentru folosirea imaginii controversate a personajului Dracula în promovarea turismului romanesc. "Daţi-ne voie să ne asumăm cu toţii ceea ce avem - mitul lui Dracula, care în timp ce noi ni-l dezbăteam, a ajuns să ni-l fure alţii. Dacă noi nu ne asumăm un Dracula, în secunda doi va fi cineva care va face asta", a spus Pavel-Nedea, la deschiderea Targului de Turism al Romaniei.  "Dincolo de acest mit foarte căutat, de această poveste, de mister, de legendă, în acest sens, ANT va desfăşura la sfarşitul acestui an şi începutul anului viitor un concurs creativ naţional, la care dorim să se înscrie persoane fizice, persoane juridice, societăţi, pentru a crea repoziţionarea Romaniei, pentru a alege imaginea cea mai bună în competiţia globală”, a adăugat preşedintele ANT.  Preşedintele ANT a vorbit şi de o „filieră a misterului” pe care Romania trebuie să o capitalizeze. Astfel, alături de Dracula, Romania va promova turismul cu elemente care ţin de autenticitate, mister şi legendă. “Sunt mituri şi legende pe care unele zone ale ţării nici nu au început să le exploateze, dar care fac parte din autenticitatea cîutată de toţii strănii care colindă lumea”, a precizat Pavel-Nedea. Ideile vor fi selectate de cei care urmăresc pagina de Facebook a ANT şi de membrii unui juriu format din reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale, Academiei de Studii Economice (ASE), International Advertising Association Romania, asociaţiilor de promovare, precum şi de către ambasadorii turismului romanesc şi ai Universităţii de Arte Plastice şi Design. „În urma tuturor acestor demersuri, vrem să repoziţionăm Romania ca destinaţie eclectică şi surprinzătoare, cu destinaţii turistice care se adresează consumatorului avizat”, a spus preşedintele ANT. Ulterior, mesajul desemnat caştigător pentru campania de repoziţionare a Romaniei pe piaţa internaţională a turismului va fi dezvoltat de o agenţie de publicitate specializată, din Romania, selectată prin licitaţie publică.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.