Economic

Bugetul de Black Friday se va ridica la circa 1.000 de lei

Ziarul de Vrancea
16 nov 2016 720 vizualizări
Circa 26% dintre romani intenţionează să aloce anul acesta cel puţin 1.000 de lei pentru achiziţia de produse de Black Friday, reiese dintr-un sondaj realizat de magazinul online de produse IT evoMAG, care precizează că 80% dintre romani intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie.

Sondajul a fost realizat pentru evoMAG în perioada 14 - 15 octombrie, pe un eşantion de 2.446 de persoane, de către iVox, platformă online de sondare a opiniei publice. Circa 26% dintre respondenţi spun că vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achiziţia de produse în Black Friday. Ponderea celor care şi-au planificat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este şi mai mare în mediul urban, ajungand la 28%. Potrivit studiului, 80% dintre romani intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie de Black Friday. Aceştia sunt interesaţi de ofertele magazinelor şi urmăresc evoluţia preţurilor pentru produsele pe care şi le doresc, potrivit sondajului realizat pentru evoMAG. „Observăm că romanii încep să cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul creşterii nivelului de trai şi a puterii de cumpărare. Iar de Black Friday nu vor face excepţie, cu atat mai mult cu cat, cu această ocazie, pot achiziţiona produsele pe care şi le doresc, la cele mai mici preţuri”, a declarat directorul general evoMAG, Mihai Pătraşcu. Aproape 35% dintre romani vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intenţionează să cheltuiască între 500 şi 1.000 de lei. Bărbaţii sunt dispuşi să aloce sumele cele mai mari, 30% dintre aceştia intenţionand să cumpere produse a căror valoare cumulată depăşeşte 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optand pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei. Anul acesta, evoMAG anunţă reduceri de Black Friday în perioada 18 noiembrie - 20 noiembrie. Reducerile vor viza aproximativ 25.000 de produse. Potrivit companiei, clienţii vor putea să cumpere televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preţ redus la jumătate şi laptopuri de la 799 de lei.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.