Economic

Kaufland retrage din magazine şapte tipuri de napolitane

Ziarul de Vrancea
13 nov 2016 1303 vizualizări
Reţeaua germană de retail Kaufland, lider pe piaţa romanească a comerţului alimentar, retrage din magazine şapte tipuri de napolitane care pot avea un conţinut de arahide mai ridicat decat cel inscripţionat pe etichetă, ceea ce poate afecta sănătatea consumatorilor alergici la arahide, a anunţat, compania.

Produsele retrase sunt K-Classic napolitane cu cremă cacao (70%) 175g, K-Classic napolitane umplute cu cremă cu gust de cacao (75%) 500g, K-Classic napolitane cu cremă de cocos (70%) 175g, K-Classic napolitane cu cremă de alune de pădure (70%) 175g, K-Classic napolitane cu cremă de frişcă (70%) 175g, Sweet napolitane cu cremă cu umplutură de cacao (72%) 360g şi Sweet napolitane umplute cu cremă cu gust de alune de pădure (72%) 360g. "Există posibilitatea ca acestea să aibă un conţinut de arahide mai ridicat decat acela de urme, aşa cum este inscripţionat pe etichetă. Numai în cazul persoanelor alergice la arahide, consumul unuia dintre produsele din listă poate determina o reacţie alergică", a precizat Kaufland, într-un comunicat. Retailerul le solicită persoanelor alergice la arahide să nu consume niciunul din articolele menţionate. "Consumatorii care nu sunt alergici la arahide pot consuma în siguranţă aceste produse. Kaufland retrage de la vanzare articolele menţionate din proprie iniţiativă. Alte produse nu fac obiectul acestei retrageri", a mai precizat compania. Clienţii alergici la arahide care au cumpărat astfel de produse, dar nu le-au consumat, se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a returna produsele menţionate şi vor primi contravaloarea preţului de vanzare. Clienţilor nu li se va solicita să prezinte bonul de casă, potrivit Kaufland. Vanzările Kaufland, care a ajuns la o reţea de 110 hipermarketuri pe piaţa locală, dintre care 11 în Capitală, au depăşit, anul trecut, 2 miliarde de euro (9,17 miliarde lei), în creştere cu 14,7 faţă de 2014. Cu o cotă de aproximativ 20% din comerţul modern din Romania, lanţul german de hipermarketuri a raportat la Ministerul Finanţelor un profit net de 146 milioane euro (649 milioane lei) în 2015, mai mare cu 58% faţă de anul anterior. Kaufland a avut anul trecut un număr mediu de 13.263 de angajaţi, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din Romania.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.