Economic

Serviciile ING Bank funcţionează din nou cu dificultate

Ziarul de Vrancea
3 oct 2016 321 vizualizări
"sunt incidente izolate", susţin reprezentanţii băncii

Mai mulţi clienţi ai ING Bank Romania au semnalat din nou, ieri, că nu pot accesa unele servicii ale băncii, după o situaţie similară înregistrată vineri, însă reprezentanţii sucursalei romaneşti a grupului olandez susţin că este vorba doar de incidente izolate.  ”Sunt incidente izolate”, a declarat pentru News.ro, purtătorul de cuvant al băncii, Iosefina Frolu. Înrebată de înseamnă incidente izolate, Frolu a afirmat că, ”din cand în cand, clienţii nu pot face plăţile”. Vineri, clienţii băncii s-au confruntat cu incidete similare.  "Există o durată mai mare la logarea în sistem a unor clienţi, aşa că aceştia sunt deconectaţi. Dar la o încercare ulterioară, clienţii pot să acceseze serviciile băncii", a declarat vineri un reprezerntant al ING Bank, pentru News.ro. Problemele au fost semnalate pe parcursul zilei de vineri la ore diferite. Situaţiile înregistrate vineri şi luni vin după ce, în 10 septembrie, un incident  generat de un test al sistemului de stingere a incendiilor a făcut indisponibile reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank. Ulterior, banca anunţă că va returna comisioanele clienţilor care au retras sambătă bani la bancomatele altor bănci şi ar putea acoperi şi alte costuri ale clienţilor. "Sambătă 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever şi neaşteptat mai multe servere şi sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13.00", a arătat ING Bank, într-un comunicat. După incident, ING a admis că a comunicat neadecvat pe perioada incidentului. "Ne pare rău că am dezamăgit pentru că nu am comunicat proactiv în primele ore. Defecţiunea sistemelor de comunicare (website, sms,mail-uri) a afectat transmiterea mesajelor către clienţi. Ne cerem scuze încă o dată pentru situaţiile neplăcute pe care le-au întampinat clienţii noştri şi ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate", a susţinut banca. Banca avea 866.000 de clienţi activi în Romania la finalul lui 2015. ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din Romania, aflandu-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%.

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.