Economic

Toyota a prezentat un model cu o propulsie pe bază de hidrogen

Ziarul de Vrancea
30 sep 2016 371 vizualizări
În timp ce rivalii au mizat pe concepte electrice şi hibride, de la supercar-uri cu design futurist şi pană la SUV-uri încărcate din priză, producătorul Toyota a ales să prezinte conceptul FCV Plus, dotat cu o propulsie revoluţionară pe bază de hidrogen.

Autoturismul promite să fie prietenos cu mediul şi să reprezinte o sursă de energie stabilă în momente de cumpănă. Conceptul Toyota FCV Plus a apărut prima dată la Salonul Auto de la Tokio (2015), însă producătorul japonez a decis că mai are nevoie de un an pentru a prezenta conceptul de propulsie pe bază de hidrogen şi pe piaţa europeană. Autoturismul utilizează hidrogenul pentru a produce energie electrică, iar aceasta din urmă poate reprezenta un generator de energie pentru propria locuinţă. De asemenea, fiecare roată este dotată cu un motor, iar patru locuri sunt disponibile pentru pasageri în interior. Producătorul japonez a reuşit să miniaturizeze celulele de energie pentru a aduce un autoturism compact şi uşor. Toyota a mizat pe maximizarea eficienţei energetice nu doar prin propulsia pe bază de hidroge, dar şi prin design-ul aerodinamic. De asemenea, design-ul aerodinamic al autoturismului concept nu ignoră nici saşiul, care este dominat de linii fine şi două găuri de aerisire. Un element revoluţionar inclus în autoturismul concept este reprezentat de panourile wireless pentru încărcarea bateriilor, care au fost montate de producătorul japonez chiar pe roţile spate. Această tehnologie permite încărcarea externă a unor alte autoturisme electrice. Conceptul Toyota FCV Plus mizează pe maximizarea interiorului, iar componentele funcţionale ale autoturismului sunt aşezate atat în spate cat şi în faţă, tocmai pentru ca pasagerii să aibă la dispoziţie cat mai mult spaţiu. Autoturismul măsoară 3,8 metri în lungime şi are o lăţime de 1,75 metri, în vreme ce ampatamentul ajunge la o dimensiune de 3 metri. Design-ul autoturismului concept este marcat de structuri geometrice, linii dure şi colţuri ascuţite, care dau un aer futurist şi o structură scheletică.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.