Economic

Magazinele virtuale sunt cel mai nou pariu al retailerilor de bricolaj

Ziarul de Vrancea
10 aug 2016 327 vizualizări
Intr-o primă etapă în magazinele online vor fi listate o gamă mai restransă de produse faţă de unităţile clasice

Retailerul de bricolaj Praktiker, prezent de 14 ani pe piaţa locală, anunţă lansarea oficială a magazinului online de unde clienţii pot comanda deocamdată peste 8.000 de produse din cele 40.000 comercializate în magazine, numărul acestora crescand de la o lună la alta. „Lansarea platformei de vanzări online şi totodată comunicarea omnichannel sunt unele dintre principalele obiective de business ale companiei pentru anul 2016. Magazinul online este pus la dispoziţia clienţilor încă din luna aprilie, dar îl deschidem oficial acum”, a declarat directorul general al companiei, Isabelle Pleska Produsele comercializate pe praktiker.ro au aceleaşi preţuri ca în magazinele fizice şi pot fi livrate la nivel naţional. Costurile de transport depind de greutatea produsului achiziţionat. ”În următoarea perioadă, Praktiker va trece la a doua etapă de dezvoltare a magazinului online, în care vor fi introduse mai multe facilităţi pentru clienţii online. De exemplu, platforma va fi îmbogăţită cu opţiunea „click & pick“, adică anumite produse pot fi comandate online şi ridicate apoi direct din magazin”, potrivit sursei citate. Pe locul trei în topul retailerilor din bricolaj, Praktiker, care deţine pe piaţa locală 27 de magazine în 24 de oraşe din ţară, a avut anul trecut vanzări în creştere cu 3,2%, pană la 136,7 milioane de euro, potrivit datelor raportate la Finanţe. În schimb, retailerul  a trecut pe pierderi în 2015, cu un rezultat negativ de aproape 2,4 milioane de euro, de la un profit de peste 20,4 milioane de euro în anul anterior, arată acelelaşi date. Compania are în jur de 1.500 de angajaţi şi din 2014 este controlată de distribuitorului de materiale de construcţii Search Chemicals, la care este acţionar şi Omer Susli, preşedinte al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri Turci. În prezent, trei companii autohtone - Dedeman, Arabesque şi Ambient - îşi dispută cu cinci multinaţionale - Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax), Hornbach şi Mr. Bricolage - piaţa romanească de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj, în care micile firme au o pondere de circa 30%.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.