Economic

Brandul Donna Karan va fi vandut cu 650 de milioane de dolari

Ziarul de Vrancea
25 iul 2016 252 vizualizări
LVMH a convenit vanzarea Donna Karan International, grupului G-III Apparel, pentru 650 de milioane de dolari, într-o tranzacţie rară pentru producătorul francez de bunuri de lux, care nu a reuşit să redreseze un brand care a definit la un moment dat vestimentaţia de birou a americancelor de succes, transmite Bloomberg.

 Vanzarea reflectă incapacitatea LVMH de a genera creştere profitabilă la marca Donna Karan, printre ai cărei fani se numără Hillar Clinton şi Michelle Obama. Co-fondatoarea mărcii, Donna Karan, care îi poartă numele, a transformat îmbrăcămintea feminină de afaceri a anilor ’80 şi ’90 cu filozofia ”celor şapte piese” care pot fi combinate şi asortate, dar extinderea stilului casual la birou a devenit o problemă. G-III va obţine prin achiziţie mărcile Donna Karan şi DKNY, au anunţat cele două companii într-un comunicat. Tranzacţia ar urma să fie finalizată la începutul anului viitor. Donna Karan a înfiinţat marca de modă în 1984, împreună cu soţul ei, Stephan Weiss. Ea a demisionat din funcţia de designer şef anul trecut, pentru a se concentra pe alte proiecte, precum Urban Zen.G-III fabrică rochii, costume şi îmbrăcăminte sportivă sub branduri precum Calvin Klein şi Vince Camuto. 

























În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.