Economic

RCS&RDS a ajuns la peste 2 milioane de clienţi la telefonia mobilă

Ziarul de Vrancea
21 apr 2016 1060 vizualizări
Compania estimează că are o cotă de piaţă de 25% în randul persoanelor fizice

Compania de cablu RCS&RDS a atins un număr de peste 2 milioane de clienţi cu abonament pentru serviciile sale de telefonie mobilă, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Valentin Popoviciu, vicepreşedinte al operatorului telecom. "Am ajuns la peste 2 milioane de clienţi cu abonament la serviciile Digi Mobil -persoane fizice. Un milon de clienţi persoane fizice au ales aboanmentul Digi Optim Nelimitat", a declarat Popoviciu. Serviciul de telefonie mobilă al companiei are astfel a o cotă de piaţă estimată de 25% din piaţa abonamentelor pentru persoane fizice, potrivit RCS&RDS. În acelaşi timp, traficul total de date mobile dintr-o luna a ajuns la 2,8 milioane de Gbytes, în timp ce traficul lunar de Internet şi date fixe a ajuns la 204 milioane de Gbytes. Traficul mediu al unui utilizator Digi Mobil este astfel de aproape 3 ori mai mare decat al unui utilizator mediu din piaţă. Operatorul a anunţat şi numărul de abonamente şi pentru celelalte servicii: 2,7 milioane de clienţi pe cablu TV, 700.000 de clienţi pe televiziune prin satelit şi 1,4 milioane pe telefonie fixă.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.