Economic

Comenzile online au depăşit de Black Friday vanzările din comerţul tradiţional

Ziarul de Vrancea
22 nov 2015 614 vizualizări
Cel mai mare retailer online din ţară a înregistrat vanzări de 202 milioane lei, cu trei milioane de lei mai puţin faţă de estimările iniţiale

Cel mai mare retailer online, eMag, a vandut la ediţia din acest an a Black Friday 602.000 de produse în valoare totală de 202 milioane de lei (45,45 milioane de euro), cu trei milioane de lei sub estimările de la începutul săptămanii, a anunţat, duminică, compania. Reprezentanţii eMag estimaseră, la începutul săptămanii, că vor vinde 650.000 de produse în valoare totală de 205 milioane de lei. Anul trecut, eMag a avut vanzări de 165 de milioane de lei (aproximativ 37,5 milioane de euro). Directorul general al eMag, Tudor Manea, a declarat că 60% dintre cumpărăturile realizate vineri de Black Friday au fost realizate online. "Este o zi istorică în comerţul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienţii au apreciat preţurile mai bune, oferta diversificată şi posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depăşit cu mult acest prag”, a spus Manea. Pentru prima oară de la inaugurarea platformei, 51% dintre cele 5,579 milioane de accesări au avut loc de pe terminalele mobile. Timpul total petrecut de vizitatorii site-ului a depăşit 116 ani. Clienţii eMag au achiziţionat, printre altele, 9,4 kilograme de aur (1.050 de comenzi), 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucării, 13.400 de laptopuri, 13.000 de plăci, perii şi uscătoare de păr, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri şi 60 de tone de mancare pentru animale. Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro şi a fost realizată astăzi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro. Cei 800 de parteneri eMag Marketplace au înregistrat comenzi de 20 de milioane de lei.







































În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.