Economic

Monsanto a numit un nou director general pentru Romania

Ziarul de Vrancea
8 sep 2015 1606 vizualizări
Producătorul american de seminţe agricole Monsanto a schimbat structura managementului local, Octavian Chihaia preluand funcţia de director general pentru Romania, Bulgaria şi Republica Moldova, în timp ce Cosmin Chioreanu a fost numit şef peste activităţile din Ungaria, Croaţia şi Serbia.

De asemenea, începand cu 1 septembrie, Daniel Stanciu este noul director de Marketing şi Strategie pentru Romania, Bulgaria şi Republica Moldova. "Avand în vedere parcursul profesional al celor trei colegi, suntem încrezători că vor contribui la dezvoltarea companiei în Europa pentru a oferi în continuare soluţii agricole de top partenerilor nostri, fermierii", afirmă Cristina Ionescu, HR Lead Monsanto Europa de Est. Chioreanu s-a alăturat echipei Monsanto în Romania începand cu luna august 2007, ca director regional de vanzări, coodonand echipa de vanzări din vestul ţării şi contribuind la dezvoltarea afacerii în regiune. În august 2010 a fost numit director marketing pentru Romania şi Bulgaria, iar din iulie 2013 a deţinut funcţia de director general pentru Romania, Bulgaria şi Republica Moldova. "Principalele obiective ale lui Cosmin Chioreanu în noua poziţie sunt dezvoltarea business-ului, atat la nivel strategic, cat şi operaţional, precum şi consolidarea poziţiei companiei ca lider în industria soluţiilor agricole inovatoare în Ungaria, Croaţia şi Serbia", se arată într-un comunicat al companiei. La randul său, Octavian Chihaia face parte din echipa Monsanto Romania din aprilie 2007, deţinand funcţii de conducere în departamentele de vanzări şi marketing. Odată cu preluarea noului său rol de şef pentru Romania, Bulgaria şi Republica Moldova, Octavian Chihaia va continua atat dezvoltarea şi implementarea strategiei Monsanto cat şi extinderea operaţiunilor companiei în zonă. Daniel Stanciu a preluat funcţia de director de Marketing şi Strategie pentru Romania, Bulgaria şi Republica Moldova de la Octavian Chihaia şi va coordona activităţile de marketing, strategie şi dezvoltarea reţelelor de distribuţie din zona de sud-est a Europei.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.