Economic

Bucureştenii plătesc cel mai des cu ajutorul cardului

Ziarul de Vrancea
18 aug 2015 574 vizualizări
în ceea ce priveşte vârstele celor care optează pentru plata online, majoritatea, circa 46%, au între 25 şi 34 de ani, urmaţi de cei între 35 şi 45 ani, uşor peste 22%

Mai mult de jumătate din tranzacţiile online cu cardul procesate în primul semestru au fost realizate din Bucureşti, bărbaţii fiind cei care au iniţiat cele mai multe operaţiuni online prin card, cu peste 60% din numărul total, potrivit furnizorului de servicii de plăţi mobile NETOPIA mobilPay. Astfel, 62% din totalul plăţilor online intermediate de companie de la începutul anului au fost realizate de către bărbaţi, majoritatea lor, peste 40%, cu vârste cuprinse între 25 şi 34 ani. Bucureştenii sunt, în continuare, cei mai fideli utilizatori ai plăţii online cu cardul, peste 50% din toate tranzacţiile intermediate de NETOPIA mobilPay de la începutul lui 2015 provenind din Capitală, arată datele companie, liderul plăţilor mobile din România, şi unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online cu cardul de pe piaţa locală. Următoarele oraşe în funcţie de plăţile realizate online sunt Cluj - Napoca, cu o pondere de 5%, Timişoara - cu 4,9% din totalul tranzacţiilor online procesate anul acesta, respectiv Iaşi, Constanţa şi Braşov, fiecare cu o pondere de aproximativ 3%. În ceea ce priveşte vârstele celor care optează pentru plata online, majoritatea, circa 46%, au între 25 şi 34 de ani, urmaţi de cei între 35 şi 45 ani, uşor peste 22%, şi de tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani, 17% din total. Cei care folosesc cel mai puţin cardul online, pentru cumpărăturile pe Internet, sunt persoanele cu vârste de peste 55 ani, doar 4%, în timp ce numai 2% dintre cei care au peste 65 de ani plătesc online. "Faptul că tinerii între 25 şi 34 de ani plătesc cel mai mult online, este cumva firesc. Este vârsta cea mai fructuoasă pe plan profesional, cu accces la tot ce înseamnă informaţie şi cu un ritm alert, unde eficienţa şi rapiditatea sunt absolut necesare. şi dacă ne uităm peste date, vedem că şi generaţia tânără, încă pe băncile şcolii, este deja obişnuită cu plata online, urmând ca în câţiva ani să o adopte absolut natural", declară Antonio Eram, director general şi fondator al NETOPIA mobilPay. Achiziţiile de pe Internet se îndreaptă, cu precădere, către produse şi servicii din zona turismului, utilităţilor, digital şi IT&C, potrivit datelor companiei. Totodată, majoritatea românilor prefer să cumpără din mediul digital în timpul săptămânii, începând cu ora 9:00 dimineaţa, şi până la 12:00, sau seara, după 19:00, când îşi termină programul la birou.





În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.