Economic

Finanţele au eliberat în primul trimestru 350 de caziere fiscale

Mihai Boicu
2 apr 2014 784 vizualizări
Cele mai multe, respectiv 88, au fost pentru înfiinţare asociaţii u prezentarea certificatului de cazier fiscal este obligatorie în unele cazuri

Prezentarea certificatului de cazier fiscal de către contribuabili este obligatorie în următoarele situaţii: la înfiinţarea societăţilor comerciale, a societăţiilor cooperative şi a cooperativelor agricole, de către asociaţi, acţionari şi reprezentanţi legali desemnaţi; la solicitarea înscrierii asociaţiilor şi fundaţiilor în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor de către asociaţii sau membrii fondatori ai acestora; registrul asociaţiilor şi fundaţiilor de către asociaţii sau membrii fondatori ai acestora; la autorizarea exercitării unei activităţi independente de către solicitanţi; la cesiunea părţilor sociale sau a acţiunilor de către noii asociaţi sau acţionari; la numirea de noi reprezentanţi legali, precum şi la cooptarea de noi asociaţi sau acţionari cu prilejul majorării de capital social. “Certificatul de cazier fiscal se eliberează numai la cererea scrisă a contribuabilor sau a reprezentanţilor acestora, depusă la organul fiscal competent (formular gratuit). Eliberarea certificatului de cazier fiscal se face de îndată, numai personal contribuabilului, respectiv reprezentantului, sub semnătură, cu condiţia prezentării actului de identitate şi a împuternicirii, după caz. Certificatul de cazier fiscal este valabil 30 de zile de la data emiterii şi numai în scopul pentru care a fost eliberat. Pentru eliberarea certificatului de cazier fiscal pentru transmiterea electronică a informaţiilor din cazierul fiscal se percepe o taxă de 20 lei pentru fiecare persoană”, se arată într-un comunicat de presă al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice. În primul trimestru al anului, AJFP a eliberat 350 de caziere fiscale, din care 88 au fost pentru înfiinţare asociaţie, 32 pentru instanţă, 27 pentru participarea la licitaţii, 20 pentru finanţări, 19 pentru deschidere conturi bancare, 18 pentru înfiinţare obşti, 17 pentru agent asigurări, 17 pentru admiterea la Şcoala Naţională de Grefieri, înfiinţare ONG – 16, autorizare şi reautorizare antrepozit fiscal – 14, participare concurs – 9, angajare – 9, autorizare taxe, schimbre nume şi obţinere credit bancare şi prelungire linie credit, precum şi alte 55 de certificate pentru alte motive. (Mihai BOICU)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.