Economic

Caravana Iveco Daily a ajuns la Tisita

Mihai Boicu
7 iul 2007 1252 vizualizări
12 zile vehicule Daily Euro 4 si-au asteptat clientii timp de doua zile u producatorii spun ca Iveco este o adevarata "Masina de Facut Bani"

Caravana Colorata Iveco Daily a ajuns ieri la Centrul de Vinzari si Service de la Tisita. Evenimentul este organizat de grupul Protruck, care este distribuitor autorizat in tara noastra pentru Iveco, Iveco Motors si New Holland Construction Equipment in Romania. Tisita a fost cea de-a doua gazda a evenimentului, care a inceput la Bucuresti pe 3 - 4 iulie si se va derula in 19 orase din tara, pina pe 9 octombrie. Evenimentul a inceput ieri si se incheie astazi, timp in care persoanele interesate au putut vedea vehiculele din caravana. In cadrul Caravanei Colorate Iveco Daily sint prezentate 12 vehicule Daily Euro 4, cu mase cuprinse intre 3,5 tone si 6,5 tone. Vehiculele propun versiuni de carosare tip furgon, frigorifice, cu macara si bena basculabila sau numai cu bena, furgon aluminiu, prelata hook lift, tractare vehicule, gunoiera sau platforma cu obloane, precum si transport persoane. "Caravana isi propune sa scoata in evidenta multitudinea variantelor constructive ale Iveco Daily, multitudinea de oportunitati pentru clienti, calitatile si performantele unui vehicul pregatit sa raspunda oricaror necesitati - o adevarata Masina de Facut Bani", se arata intr-un comunicat de presa al Protruck. Sasiul din otel, derivat din cel destinat vehiculelor de mare tonaj, este prevazut cu lonjeroane ranforsate, pentru a asigura un plus de robustete, in timp ce cutia de viteze automata AGile, derivata dintr-un sistem mecanic de transmisie, este destinata sa se adapteze particularitatilor de condus ale soferului. Gama de motorizari de 2,3 litri si de 3 litri este disponibila in cinci versiuni de putere. "Cele cinci propulsoare turbodiesel au patru cilindri in linie cu patru supape pe cilindru si sint direct operate prin intermediul unui arbore cu came cu control hidraulic. Ele utilizeaza tehnologia common - rail, ceea ce inseamna ca presiunea injectiei nu depinde de regimul de ruatie a motorului si este controlata electronic", mai spun oficialii Protruck. Pentru motoarele de 2,3 litri sint disponibile puteri maxime de 96 CP (versiune HPI) si 136 CP (versiunea HPT), in timp ce motoarele de 3 litri au fost imbunatatite astfel incit versiunea HPI ofera 146 CP, iar versiunea HPT 176 CP. Pentru a indeplini normele Euro 4, noul Daily a adoptat tehnologie EGR - recircularea gazelor de evacuare. Sistemul de frinare al vehiculelor este completat de serviciile ABS si EBD si ofera, ca optiune, o noua generatie de ESP completata de ASR. Noua generatie ABS 8, completata de sistemul de distributie electronica a fortei de frinare (EBD) isi poate ajusta actiunea in functie de gradul de aderenta a rotilor. La rindul sau, ESP 8 recunoaste distributia sarcinii vehiculului si isi ajusteaza actiunea la abordarea virajelor strinse. Grupul Protruck are o activitate de 14 ani si pentru serviciile de calitate pe care le asigura a primit in iulie 2005 certificarea ISO9001 pentru sistemul de management al calitatii de la TUV Rheinland. (M. BOICU)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.