Economic

Facebook a urcat pe doi în topul veniturilor din publicitate digitală

Ziarul de Vrancea
20 dec 2013 352 vizualizări
Reţeua de socializare rămane, totuşi, cu mult în urma companiei aflate pe primul loc, Google

Facebook, cea mai mare reţea de socializare online din lume, a urcat în acest an pe locul al doilea în topul veniturilor din publicitate digitală în SUA, devansând Yahoo şi Microsoft, într-o piaţă dominată în continuare de Google, potrivit datelor Emarketer. Google a atras în acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicităţii digitale în Statele Unite.
Facebook a urcat pe poziţia secundă cu venituri de 3,17 miliarde de dolari, faţă de locul patru în 2012, când s-a plasat în urma Yahoo şi Microsoft.
Reţeaua de socializare generează mai mult de jumătate din venituri prin distribuţia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile. În această săptămână, Facebook a început să testeze introducerea de spoturi video distribuite către utilizatori.
Instagram, preluată anul trecut de Facebook pentru 700 milioane de dolari, dezvoltă de asemenea propriile oferte de publicitate pe platforma de partajare de imagini. Piaţa publicităţii digitale din SUA va creşte cu 25% până în 2015, la 53,4 miliarde de dolari, potrivit estimărilor EMarketer.
Compania de cercetare a precizat că Google şi Facebook sunt de asemenea cei mai mari distribuitori de publicitate digitală la nivel mondial.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.