Puls

Kamara si-a dus proaspata sotie,Oana din Focsani, in Tenerife

Ziarul de Vrancea
2 feb 2013 4697 vizualizări
Vezi cat de bine arata Oana in costum de baie!

Kamara este proaspat insurat cu Oana din Focsani, si extrem de mandru de sotie. Cei doi si-au sarbatorit unirea destinelor intr-o scurta vacanta in Tenerife. Nu a fost o luna intreaga de miere, dar s-au bucurat din plin unul de compania celuilalt!

Kamara si Oana au fost cazati in zona de sud a insulei, unde s-au bucurat de o priveliste spectaculoasa-Foto:cancan.ro

Singurei, precum doi porumbei indragostiti, Kamara si Oana au petrecut zece zile de vis in Tenerife! S-au iubit, s-au plimbat, s-au bucurat de exotismul locului si s-au iubit din nou.-Foto:cancan.ro

Dupa o perioada extrem de aglomerata in care trupa Alb-Negru din care face parte Kamara a avut concerte peste concerte, cantaretul a reusit sa-si duca proaspata sotie intr-o mini-luna de miere.-Foto:cancan.ro

Oana a facut senzatie in costumul de baie minuscul

Oana a facut senzatie in costumul de baie minuscul-Foto:cancan.ro

"Am stat in Tenerife Sud unde am avut o priveliste senzationala! In fiecare zi am incercat sa facem altceva!-Foto:cancan.ro

Cei doi au urcat sus, pe munte, sa admire peisajul si s-au fotografiat cu imprejurimile-Foto:cancan.ro

Am vizitat capitala Santa Cruz, am urcat in varful muntelui si am admirat imprejurimile, am mers la Aqua Park, am facut plaja! Ultimele trei zile au fost superbe. Ne-am bronzat bine de tot! Ne-am urcat cu greu in avion, nu prea ne venea sa mai plecam", ne-a povestit Kamara.

Serile le petreceau la terasele si restaurantele de pe insula

Serile le petreceau la terasele si restaurantele de pe insula-Foto:cancan.ro

În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.