Biroul Electoral Județean îi recomandă lui Oprișan să nu mai încalce legea electorală, în loc să-l someze să n-o mai facă!
Printr-o hotărâre pe care a făcut-o publică, Biroul Electoral Județean Vrancea a stabilit faptul că Marian Oprișan, candidat pentru un nou mandat de președinte al Consiliului Județean Vrancea, și-a făcut campanie pe pagina de Facebook a instituției, pe care o conduce în acest moment.
Concret, pe 2 septembrie 2020, pe pagina de Facebook a Consiliului Județean Vrancea a apărut o postare conținând un așa-zis comunicat de presă plin de acuzații la adresa liberalilor, care la final conținea și un îndemn la vot. Luând cunoștință de postare, PNL Vrancea a făcut prin reprezentanții săi o sesizare Biroului Electoral Județean (BEJ), care a stabilit că sesizarea este întemeiată și acuzațiile de încălcare a legii electorale sunt adevărate.
Surprinzător sunt însă termenii în care i se adresează Biroul Electoral Județean Vrancea, după ce a stabilit că baronul de Vrancea a încălcat legea electorală folosind contul de Facebook al unei instituții publice în interes personal.
Suntem obișnuiți ca atunci când un vrâncean de rând este surprins încălcând legea, să fie somat imediat să înceteze acest lucru!
Lui Marian Oprișan, iată, Biroul Electoral Județean Vrancea îi transmite o „recomandare scrisă” privind „respectarea prevederilor art 14 alin.(1) din Legea nr 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și campaniilor electorale”.
Citiți și ce spune Cătălin Toma, candidatul Alianței PNL-USR-PLUS la președinția Consiliului Județean Vrancea, despre subiectul încălcării legii electorale de către baronul Marian Oprișan:
„În orice top referitor la încrederea românilor în instituțiile statului, Armata și Biserica ocupă locuri fruntașe, instituții de genul primăriilor sau a Consiliilor Județene nefiind măcar amintite. Neîncrederea mare în acestea se datorează în primul rând conducătorilor care confundă instituția cu propria moșie, comportându-se ca atare. Consiliul Județean a ajuns să se confunde cu Oprișan și voința lui. Campanii publicitare deșănțate, de tipul «Cântarea României», având un singur personaj central, atribuite firmelor de casă cu sume foooarte mari, au adus mari deservicii de imagine județului. O dovadă clară a gradului de degradare la care a ajuns instituția Consiliului Județean o reprezintă textele postate de pagina de Facebook și sponsorizarea făcută în plină campanie electorală. Banii vrâncenilor sunt cheltuiți pentru imaginea baronului. Nici măcar Buzatu de la Vaslui nu a îndrăznit să facă așa ceva. Din fericire, Biroul Electoral Județean l-a pus la punct pe tupeist”-Catalin Toma