Vrânceanul Feliciu Paraschiv, director general Paco Supermarkets, vorbește despre rezolvarea provocărilor recente ale afacerii sale
Într-un interviu acordat publicației revista-piata.ro, vrânceanul Feliciu Paraschiv, director general Paco Supermarkets, a dezvăluit cum a abordat problemele cu care s-a confruntat afacerea sa în ultimele săptămâni.
Cum gestionați această criză generată de creşterea cumpărăturilor?
În reţeaua Paco Supermarkets avem scheme de personal uşor supradimensionate, pentru că vrem să avem magazinele bine mercantizate, fără a avea aşteptări din partea producătorilor pentru acest proces. În situaţia de faţă, cu efort mărit din partea personalului, am reuşit să aprovizionăm fără a avea sincope la raft cauzate de lipsa de personal suficient. Am redeschis colaborarea în această perioadă cu firme cu care o închisesem, am lucrat sporadic cu firme noi, am făcut tot posibilul să avem în permanenţă produse la raft.
Cât de mare este presiunea exercitată de clienții magazinelor Paco Supermarkets?
Numărul de clienţi/zi nu a crescut cu mai mult de 20% -30% faţă de media zilnică pentru această perioadă, în schimb a crescut semnificativ valoarea bonului. Am avut creşteri importante de vânzări începând cu a doua săptămână a lunii martie, creşteri de 30-40% faţă de media zilnică. Am avut şi vârfuri în anumite magazine, de până la 70-80% în unele zile
Citiți întreg articolul publicat pe site-ul revista-piata.ro acceâns titlul alăturat: Feliciu Paraschiv, director general, Paco Supermarkets: „Cea mai mare presiune este pusă pe departamentul de achiziţii”