Brand voice

Firma vrânceană Vincon, înfiinţată în anul 1949, finalizează procesul de rebranding și devine Beciul Domnesc

Ziarul de Vrancea
8 aug 2021 2451 vizualizări

Vincon, unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România, anunţă încheierea procesului de rebranding, în urma căruia, de la 1 august 2021, devine Beciul Domnesc. Compania va lua astfel numele brandului care deține poziția de lider de piață pe segmentul upper mainstream. Odată cu schimbarea denumirii, brandul va beneficia şi de o nouă identitate vizuală, alături de repozitionarea mesajului și a retoricii.

Înfiinţată în anul 1949, Vincon Vrancea, în prezent Beciul Domnesc, este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România. Compania exploatează peste 1.400 de hectare cultivate cu viţă de vie nobilă, amplasate în renumitele podgorii Cotești, Odobești, Panciu și Huși.

Portofoliul Beciul Domnesc cuprinde produse din categoriile vin, vinars, băuturi spirtoase și oţet. Printre brandurile de vin din portofoliul companiei se numără Mirabilis Machina, Sempre Rose, Vinoteca, Comoara Pivniţei, Egregio, Rosé Vérité, Beciul Domnesc, Beciul Domnesc Grand Reserve, Sigillum Moldaviae și altele, iar portofoliul de vinarsuri este format din brandurile Mioriţa și Jad.

“De la începutul călătoriei noastre, ne-am propus să păstrăm tradiția vinurilor românești și să oferim clienților noștri ce e mai bun din rodul pământului și al muncii oamenilor. Am tratat mereu calitatea vinurilor noastre cu toată seriozitatea, fapt confirmat şi de numeroasele medalii primite de-a lungul timpului. Dar ca în orice demers, început cu drag, acum multi ani, a venit acel moment în care ne-am oprit şi ne-am întrebat: “Noi cine suntem?” şi “Cum suntem văzuți?”. Trecând printr-un întreg proces de analiză internă a industriei, a competitorilor și a pieței de consum, ne-am dat seama, că oricât de departe am plecat în căutarea răspunsului, acesta era chiar aici. Istoria, tradiția şi calitatea produselor noastre sunt lucrurile care ne reprezintă, iar lumea ne asociază cu rezultatele însemnate şi cu produsele noastre cele mai emblematice – vinurile din gama Beciul Domnesc”, menţionează Luchi Georgescu, Preşedinte Beciul Domnesc.

Citiți înteg articolul publicat pe revistaprogresiv.ro accesând titlul alăturat:Vincon finalizează procesul de rebranding și devine Beciul Domnesc

Citiți și:VINCON devine Beciul Domnesc


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.