Brand voice

Mobilitate virtuală cu elevii în cadrul unui proiect Erasmus+ implementat de Școala Gimnazială Sihlea

Ziarul de Vrancea
5 dec 2021 936 vizualizări

Mobilitate virtuală cu elevii în cadrul proiectului ERASMUS, WEllbeing to Reduce Early School Leaving implementat laȘcoala Gimnazială ”Principele Șerban Ghica și Principesa Aristița Ghica” Sihlea.

În intervalul 22-26 noiembrie 2021, a avut loc prima mobilitate virtuală cu elevii, în cadrul proiectului Erasmus+, WEllbeing to Reduce Early School Leaving, implementat de Școala Sihlea, în perioada septembrie 2019-august 2022.

La activitățile internaționale virtuale au participat, de la unitatea școlară coordonatoare, 30 de elevi (Școala Sihlea, Școala Bogza, Școala Voetin) și 3 cadre didactice. De la unitățile școlare partenere au participat: 12 elevi și 2 cadre didactice de la Școala High School Of Agioi Theodoroi din Grecia, respectiv 30 de elevi și 3 cadre didactice de la Școala Sevim Cuhadaroglu Secondary School, Istanbul.

Prin activitățile propuse în proiect se vizează stimularea participării școlare a elevilor; prevenirea și combaterea absenteismului și a abandonului școlar; menținerea și dezvoltarea stării de bine a elevilor/cadrelor didactice, prin diminuarea stresului/eliberarea emoțiilor negative (starea de bine a actorilor educaționali reprezintă un deziderat și o prioritate în toate sistemele educaționale de învățământ de la nivelul Uniunii Europene).

Principalele obiective ale parteneriatului școlar:

O1-diminuarea cu 2% a ratei de absenteism/riscului de abandon școlar în rândul elevilor din cele 3 școli, în perioada 2019-2022.

O2-realizarea schimbului de bune practici în utilizarea tehnicilor de diminuarea a stresului și de eliminare a emoțiilor negative, prin implicarea actorilor educaționali în activități curriculare și extracurriculare, realizate în cei 3 ani de desfășurare a proiectului.

O3-abilitarea cadrelor didactice și a elevilor pentru utilizarea cu succes a metodelor de promovarea a stării de bine și de eliberare a stresului; multiplicarea acestor abilități în rândul tuturor elevilor și a cadrelor didactice din cele 3 școli implicate în parteneriat.

O4-creșterea cooperării și colaborării între școlile partenere de la nivelul UE pentru prevenirea și combaterea absenteismului și abandonului școlar, pentru menținerea și promovarea stării de bine a tuturor participanților la procesul educațional.

În proiect se vor realiza 3 mobilități virtuale internaționale (activitățile sunt organizate în spațiul online din cauza contextului pandemic actual) pentru asigurarea de schimbului de bune practicieducaționale între cele 3 școli partenere, dar și o serie de activități educaționale în spațiul e-Twinning (complementare mobilităților virtuale) ce vizează multiplicarea practicilor în diminuarea stresului și în menținerea stării de bine a actorilor școlari, precum și facilitarea cooperării internaționale în domeniul școlar.

Informații + fotografii transmise de profesor Lăcrămioara Vespan, directorul Școlii Gimnaziale ”Principele Șerban Ghica și Principesa Aristița Ghica” Sihlea


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.