Interviu cu directorul Vrancart Adjud
Piaţa locală de carton şi ambalaje din carton este destul de aglomerată, ţinând cont că marii jucători au modernizat producţia, construind totodată fabrici noi, spune Ionel Ciucioi, directorul general al Vrancart Adjud. În ciuda concurenţei acerbe, compania mizează pe o creştere a businessului cu circa 10%, în acest an, datorită investiţiilor. Vrancart a instalat anii trecuţi cea mai modernă maşină de carton din România, ce a condus la o creştere cu 30% a producţiei în unitatea principală, de la Adjud.
Ionel Ciucioi, directorul general al Vrancart.-Foto:packfoodnews.ro
Concurenţa de pe piaţa de carton şi ambalaje din carton e tot mai acerbă. Cum face faţă Vrancart acestei competiţii?
Într-adevăr, s-au făcut fabrici noi, au existat modernizări şi majoritatea jucătorilor şi-au crescut capacitatea, iar piaţa e destul de aglomerată. Presiunea concurenţială a crescut chiar destul de mult faţă de acum 2-3 ani. La rândul nostru am făcut multe investiţii. Am mărit capacitatea de producţie la Vâlcea, iar la Adjud am făcut investiţii foarte mari, am construit o fabrică nouă, am schimbat maşina de carton, avem hale noi, echipamente periferice noi, ceea ce a condus la creşterea producţiei cu 30%. Cea mai mare investiţie de până acum a fost la Adjud, unde avem fabrica de hârtie, maşina de hârtie şi topitoria. Anul acesta este în curs modernizare punctul de lucru de la Vâlcea, unde vom extinde halele, renovăm şi vom aduce maşina de carton pe care am schimbat-o la Adjud. Înainte de a o aduce, maşina va fi modernizată. În 2019, investiţiile vor urca la circa 15 milioane de euro.
Citiți întreg articolul publicat pe site-ul packfoodnews.ro, accesând titlul alăturat:Interviu cu directorul Vrancart Adjud despre planurile de extindere, supraaglomerarea pieţei de ambalaje şi problemele legislaţiei de mediu