Brand voice

FOTO | Magazinul din Focșani care „are suflet”

Ziarul de Vrancea
20 iul 2020 5065 vizualizări

Aflați care-i magazinul din Focșani care ”are suflet” și pe ce se bazează această afirmație citind rândurile ce urmează

”Azi vreau să vorbesc despre Oameni. Nu la modul general, ci vreau să fac referire la doi dintre aceia cu O mare.

S-a împlinit un an de când i-am cunoscut pe Gabi și Vali Apostol . Mai întâi pe Vali, în timpul unui concurs de pescuit organizat de Asociația Sportivă “Lazăr Tomiță” în memoria Eroului al cărui nume îl poartă Asociația . Așa am aflat că Vali , împreuna cu soția sa, Gabi, deține un magazin ce are două obiecte de activitate: instalații sanitare și articole de pescuit , magazin despre care de fapt știam , acesta fiind în trecut administrat de alți doi cunoscuți de-ai mei. Este vorba despre magazinul Pestisorul Focsani sau Peștișorul de Aur situat pe str. Republicii. Redescoperind pasiunea mea pentru pescuit, pentru că făcusem pauză câțiva ani buni, am început să frecventez din ce în ce mai des magazinul . Așa am observat că acest magazin de fapt are suflet . Da, are suflet ! Poate unul dintre puținele magazine în care am intrat și am simțit asta. Sufletul magazinului e dat de felul celor doi soți de a fi. Oameni simpli, modești . Însă rar mi-a fost dat să văd pasiunea unor comercianți în ceea ce fac pentru afacerea lor. M-am surprins de multe ori uitându-mă la ei, studiindu-i, în timp ce dădeau explicații clienților . Cu câtă răbdare explică ce face fiecare obiect despre care clienții întreabă . În plus , cine stă mai mult timp pe lângă ei, poate observa cu ușurintă cât de mult se frământă amândoi pentru ca afacerea lor să fie pe gustul clienților . Vali și Gabi iubesc ceea ce fac, se vede de la o poștă ! Se vede clar și din prețuri , cred că cele mai mici din oraș , că sunt interesați de mulțumirea clienților în mod special și nu de câștig neaparat. Au creat un program de fidelizare pe bază de carduri . Mulți clienți deja știu acest lucru și dețin acele carduri de fidelitate . Însă nu multă lume cunoaște faptul că acele reduceri pe care le oferă prin programul de fidelizare nu sunt suportate de furnizorii de marfă (cum se practică de obicei pe piață) ci din câștigul lor. Mare chestie asta...puțini afaceriști sunt capabili să facă așa ceva. Amândoi sunt permanent interesați să aducă mărfuri de calitate la cele mai mici prețuri , pentru că acest hobby, pescuitul, a devenit o adevărată industrie de făcut bani, iar pescarii simpli fac din ce in ce mai greu față costurilor. Dar la ei în magazin găsești marfă pentru toate buzunarele.

În pofida faptului că mulți dintre voi o să luați acest text ca pe-o reclamă, eu vă asigur că nu a fost nicio intenție din partea mea să fie reclamă.Magazinul nu mai are nevoie de reclamă. Pur și simplu am simțit că trebuie să scriu despre ei ca Oameni și să împărtășesc și cu alții, cu voi, gândurile mele în ideea în care sunt printre voi administratori de societăți care lucrează direct cu clienți și cei doi să fie un exemplu pentru o afacere de succes sau sunteți simpli clienți cărora le-ar face placere să fie tratați în orice magazin așa cum Vali și Gabi își tratează clienții .Si , de fiecare dată când citesc sau aud chestia aia cu “ protejați comerțul românesc “ , eu mă gândesc instinctiv la cei doi și la modul cum își tratează ei clienții .

Sunt bucuros că sunt clientul lor și mândru ca îmi sunt prieteni !”

Text  informații + foto:Bogdan Taicutu


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.