Brand voice

Foto | De ce a rămas Vrancea codașă la reabilitarea infrastructurii rutiere?

Ziarul de Vrancea
21 iul 2020 1897 vizualizări

Răspunsurile la această întrebare apar în conținutul unei postari activate pe contul de facebook Ion ȘTEFAN, al ministrului vrâncean al Lucrărilor Publice Dezvoltării și Administrației (MLPDA).Redăm în continuare conținutul integral al postării menționate

O spun cu mare dezamăgire și cu dorința și speranța de a schimba acest record negativ!

Astăzi dis-de-dimineață am fost, împreună cu senatorul Cătălin Toma, la Dumitrești, acolo unde echipajele de la Drumuri Naționale lucrează de zor la refacerea covorului asfaltic pe DN 2 N și DN 2 R. Toate localitățile de pe Valea Râmnicului vor beneficia de o investiție absolut necesară, care să ofere siguranță în trafic și să faciliteze accesul din E 85 spre zona de deal, până sus la Vintileasca. Asfaltatorii lucrează bine, am discutat și cu sătenii care spun că șoseaua avea nevoie urgentă de reparații, așa cum necesită și podurile de pe Vale, acolo unde pământul o ia din loc din cauza ploilor.

Cu fiecare ocazie voi merge să văd calitatea lucrărilor și sper ca, în perioada imediat următoare să putem circula pe frumoasa Vale a Râmnicului fără a sta cu ochii la capcanele din drum.

În drumul spre București, în loc să revin din drumul național la E 85, prin Dumbrăveni, am preferat să merg pe drumul județean spre Râmnicu-Sărat, pe la Buda și Alexandru Odobescu, localități vecine cu Dumitreștiul, din județul Buzău. Aici, Ministerul Dezvoltării a reabilitat șoseaua, prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa 6 Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională și 6.1 Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare și terțiare la infrastructura TEN-T , lucrările fiind în parametri calitativi.

Diferența între Buzău și Vrancea este aceasta: în timp ce baronul roșu, Marian Oprișan, acompaniat de fostul ministru penal al Transporturilor, Miron Mitrea, au scăpat de drumurile județene, în 2004, pasându-le la Drumuri Naționale, în județul vecin, autoritățile județene s-au folosit de banii europeni pentru a moderniza drumul județean care leagă limita cu Vrancea (Dumitrești) de Râmnicu-Sărat. În 2004, Oprișan&Mitrea au mai scăpat și de DN 2 L, de la Soveja, ori DN 2M, Tișița-Andreiașu.

Cu tot dezastrul pe care guvernarea liberală l-a găsit pe drumurile Vrancei, nu ne lăsăm și facem tot ceea ce este posibil pentru urgentarea lucrărilor! Am convins oamenii de bunele noastre intenții pe drumul Dumbrăveni-Dumitrești-Chiojdeni-Jitia-Vintileasca, am convins de priceperea guvernării liberale pe drumul de la Lepșa, spre Mănăstire, pe care l-am reabilitat și, foarte curând, ne vom apuca de treabă și pe Coașa (Lepșa-Soveja), pe drumul expres Focșani-Brăila, dar și pe mult așteptata Autostradă Moldova (A7).

Alții, așa cum este baronul Marian Oprișan, au aruncat promisiuni și și-au pierdut pixul ori n-au găsit călimara când a fost nevoie să semneze documente necesare infrastructurii vrâncenilor.

Noi, guvernarea liberală, luăm în serios protestele moldovenilor pentru autostradă și pe ale vrâncenilor sătui să-și distrugă mașinile, să pescuiască în bălțile din craterele din drumurile care traversează județul sau să planteze ”trei trandafiri” în gropile șoselelor județene, aflate în grija Consiliului Județean Vrancea.

Unde baronul roșu s-a împiedicat, liberalii au rezolvat! Continuăm refacerea drumurilor!

Text informații + foto:Ion ȘTEFAN


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.