Feliciu Paraschiv, Directorul General al rețelei vrâncene Paco Supermarkets și-a propus o dezvoltare prudentă în 2021
Mărturisirea lui Feliciu Paraschiv, directorul General al rețelei vrâncene Paco Supermarkets apare într-un articol publicat de site-ul revistaprogresiv.ro
După un 2020 cu investiții de peste 2 milioane de euro și intrarea pe un segment nou de vânzare, 2021 va fi un an de consolidare pentru Paco Supermarkets.
Iar moștenirea anului care tocmai s-a încheiat este principalul motiv pentru care Feliciu Paraschiv, antreprenorul din spatele rețelei, este prudent în ceea ce privește investițiile și dezvoltarea. Cu toate acestea, retailerul are mai mulți ași în mânecă ce îi asigură succesul pe termen lung.
Pentru Paco Supermarkets, bilanțul pe 2020 arată foarte bine. „Am încheiat lunile octombrie și noiembrie cu un avans de 20% raportat la anul trecut. Mă aștept să încheiem 2020 cu o creștere de 21-22%”, spune Feliciu Paraschiv, Directorul General al rețelei citat de revistaprogresiv.ro . Performanța a fost susținută de expansiune, dar și de migrația cumpărătorilor către segmentul de proximitate de la declanșarea pandemiei.
Citiți întreg articolul publicat de revistaprogresiv.ro accesând titlul alăturat:Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Anul acesta ducem în spate povara lui 2020