Electrica Furnizare prelungește suspendarea temporară a activității din centrele de relații cu clienții până la data de 31 martie 2020
Pentru a proteja sănătatea clienților, partenerilor și angajaților săi, Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activitățiidin centrele de relații cu clienții până la data de 31 martie 2020. Compania le reamintește clienților că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată.
Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturaledin cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporarăa activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual.
Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea,în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până la data de 31 martie 2020.
Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:
- Portalul și aplicația mobilă MyElectrica
Contul de clientMyElectrica face posibilăgestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:
- factura în format electronic;
- transmitereaindexuluiprin autocitire;
- plata online a facturilor;
- vizualizarea istoricului facturilor;
- vizualizarea graficului de consum;
- evidențaplăților la zi.
- Linii telefonice dedicate
Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00)sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
- Formular de contact online
Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/
- Corespondență prin e-mail
Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail:clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.rosauclienti.tn@electricafurnizare.ro.
- Pagina de Facebook
Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.
Achitareafacturilor de energieelectricăsau gaze naturalepoate fi efectuatăprinutilizareamodalităţiloralternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internetbanking, virament bancar, agențiileșisucursalelebăncilor, punctele de platăPaypoint, Payzone, centrele de platăun-doi ale MobileDistribution, stațiile OMV/magazineleOrange, serviciulWestaco Express.
Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.
Vămulțumim pentru înțelegere!