Brand voice

Campania"Viaţa fără droguri”, la final

Ziarul de Vrancea
23 oct 2018 256 vizualizări

Proiectul colegei noastre, Alina Gheorghiu, de la publicația Active Press, s-a finalizat sâmbătă. Este vorba despre campania ”Viața fără droguri” care s-a derulat timp de mai multe luni și a programat activități în unități de învățământ liceal din județul Vrancea. Premierea a avut loc la Centrul de Echitație Caballus de la Năruja.

Centrul de Echitație Caballus de la Năruja a fost animat sâmbătă, 20 octombrie, de elevi de la Centrul Școlar pentru Educație Incluziva "Elena Doamna" Focsani și profesorii lor îndrumători, care și-au primit astfel premiul în urma participării la campania "Viaţă fără droguri", inițiată de Alina Gheorghiu, redactorul şef al publicaţiei Activ Press. Timp de câteva ore, cei opt elevi care au făcut parte din echipa câștigătoare, s-au bucurat de ospitalitatea gazdelor, care le-au oferit un bogat program de relaxare, constând în plimbări cu caii Cabanei Fulga din Năruja, excursie la Muzeul Țărănesc din preajma Nărujei, vizită la grota de sare și distracție în împrejurimi. Elevii au avut parte și de o surpriză, fiind vizitați de un grup de cicliști condus de Remus Nica, seful Inspectoratului de Poliție Vrancea. Ei le-au împrumutat bicicletele profesionale să le testeze pe drumuri de munte. Numele copiilor câștigători sunt Varvara Elvis, Iga Paula, Crețu Sorina, Mizileanu Vivi, Olaru Vanesa, Mihai Diana, Cristea Corina, Bahnea Ovidiu, Mosoiu Daniel, Jîghir Victor, Avădanii Costel. Alături de copii s-au aflat profesorii lor coordonatori, Ioana Cherciu, director la Centrul Școlar pentru Educație Incluziva "Elena Doamna" Focsani, Petronela Bernovici, director adjunct, Nela Gheorghiță, Corina Apostu și Lonia Popescu. Nu au lipsit nici colaboratorii din cadrul campaniei, psihologul Cătălina Maria Dascălu și comisarul de poliției Monica Manolache.

O campanie pentru conștientizarea efectelor consumului de droguri

 Campania "Viață fără droguri" a demarat la sfârșitul anului trecut și timp de mai multe luni au fost organizate în unitățile liceale din Focșani activităţi de informare şi conştientizare, în scopul prevenirii consumului de droguri şi a altor substanţe psihotrope. Adolescenţii au aflat de la specialişti informații despre efectele negative ale consumului de droguri dar şi despre comportamentele deviante şi care sunt soluţiile în situaţii riscante.  Campania a fost susţinută de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Vrancea, Centrul de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Vrancea, Inspectoratul Şcolar Judeţean Vrancea, Inspectoratul de Poliţie Judeţean Vrancea, Serviciul de Combatere al Criminalităţii Organizate Vrancea, dar şi de psihologul Cătălina Maria Dascălu. "Acest proiect s-a dorit a fi o intervenţie timpurie şi necesară asupra tendinţelor tinerii generaţii de a face abuz de substanţe psihoactive. Toţi trebuie să conştientizăm pericolul pe care îl reprezintă drogurile pentru societate. Trebuie să avem tăria să spunem nu atunci când ni se oferă spre consum droguri şi să avem responsabilităţi faţă de semenii noştri, care au devenit consumatori şi pe care trebuie să-i ajutăm să revină la o viaţă normală. Consumul de droguri reprezintă o problemă de mare importanţă şi complexitate pentru noi toţi. Este o provocare pentru tineri, o problemă serioasă pentru părinţi şi pedagogi dar şi un semnal de alarmă pentru societate. Toţi  trebuie să ne unim eforturile pentru a preveni, combate şi reduce criminalitatea legată de droguri", a declarat Alina Gheorghiu, iniţiatoarea proiectului.Jurnalista a oferit peste 200 de premii elevilor din clasele IX-XII care au participat la proiect, câştigătorii fiind recompensaţi cu premii constând în mingi, tricouri, eşarfe, fulare, bilete la cinema, vouchere la un centru de înfrumusețare, gadgeturi, două biciclete şi un Hoverboard. Sponsorii campaniei au fost Altdorf Tehnik, Zanfir, Carrefour, Laguna Resort, Contliv, Hyperclinica Dent Excel, Magazin Diana, Clic, Allure, Casa Vrânceană, Anne Shoes, Pensiunea Sara, Umo Serv, Helios, Tricotton, Decathlon, Hapyy Cinema, Autovip, La Local De Proliv, Cramele 1938.

Sponsorii campaniei au fost Altdorf Tehnik, Zanfir, Carrefour, Laguna Resort, Contliv, Hyperclinica Dent Excel, Magazin Diana, Clic, Allure, Casa Vrânceană, Anne Shoes, Pensiunea Sara, Uno Serv, Helios, Tricotton, Decathlon, Hapyy Cinema, Autovip, La Local De Proliv, Cramele 1938.

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.