Brand voice

Rodica Ghionea, femeia cu un zâmbet de nota 10 și un business de milioane de euro

admin
4 oct 2013 3981 vizualizări
Este o femeie foarte frumoasă, iar atunci când o vezi, ai paria că e model sau orice altceva în care frumusețea fizică este un activ obligatoriu și nu doar un atribut opțional. Dar încă o dată vorba celebră ”nu judeca o carte după coperta ei” își demonstrează veridicitatea.

Este o femeie foarte frumoasă, iar atunci când o vezi, ai paria că e model sau orice altceva în care frumusețea fizică este un activ obligatoriu și nu doar un atribut opțional. Dar încă o dată vorba celebră ”nu judeca o carte după coperta ei” își demonstrează veridicitatea. Pentru că Rodica Ghionea, căci despre ea este vorba, este un doctor stomatolog de excepție, dar și un antreprenor de succes, care a dovedit că în business nu contează ”cât de lung ai părul, important e cum și cât muncești”, ca să parafrazez o melodie celebră a celor de la Pasărea Colibri.  

Rodica Ghionea a absolvit Facultatea de Medicină Dentară din cadrul U.M.F Carol Davila din București în anul 1999. Doi ani mai târziu a fondat clinica City Dent, din dorința de a oferi servicii high-class, cu sprijinul unei echipe de medici dentiști specializați în diverse areale de expertiză. În perioada 2000-2002, Ghionea a făcut specializare în Stomatologie Generală în cadrul Universității Carol Davila, iar în 2008, odată cu inaugurarea noului sediu City Dent, ea a venit la cârma companiei  cu scopul de a transforma City Dent într-un brand de necontestat, o clinică pe care clienții să o caracterizeze prin confort, calitate și experiență unică, o clinică în care oamenii să se reîntoarcă de fiecare dată cu plăcere și nu cu frica de stomatolog.

 

Însă, pentru a reuși acest lucru este nevoie și de o investiție financiară, pe lângă o marketare cum numai un om de marketing o poate face, iar Rodica le-a avut pe amândouă. A investit 2 milioane de euro, pentru a transforma clinica într-o mini galerie de artă, pentru că, nu-i așa, prima impresie contează. Dar, cum spune și Rodica, nu este în niciun caz totul. Imaginea fără performanță nu te poate aduce pe culmile succesului, cel puțin nu într-un astfel de business. Mai mult decât imaginea contează felul în care știi să îi faci pe oameni să rezoneze cu brandul tău, să dorească să îl testeze, să știi apoi să le câștigi încrederea, astfel încât ei să dorească să te recomande mai departe, dar și să revină mereu și mereu. Ea Ghionea a reușit acest lucru, dovadă fiind faptul că pragul clinicii City Dent este călcat de 40-50 de clienți pe zi, ceea ce înseamnă un total de câteva mii de clienți, alături de care se numără și cei peste 10.000 de clienți afiliați, din cadrul celor mai importante corporații din România. Cu aceste date este imposibil să nu spui că Rodica Ghionea este unul dintre cei mai de succes tineri antreprenori din România, care a dovedit că pasiunea poate fi ușor transformată într-un business adevărat, dacă știi să apeși motoarele care trebuie. Probabil că un secret al ei este și crezul care a călăuzit-o mereu, un citat al lui Johann Wolfgang Von Goethe:”În viață trebuie să începi tot ceea ce poți face sau visezi că poți face. Îndrăzneala conține geniu, magie și putere”.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.