Blozonul calitatii in alimentatie
Firma Kosarom a demarat o campanie educationala, pentru promovarea unei alimentatii sanatoase. Mamicile din Focsani au fost provocate sa realizeze, impreuna cu copiii, cele mai haioase si gustoase sandwich-uri, folosind produsele Kosarom Cunoscuta firma Kosarom a demarat de curind o campanie educationala pentru promovarea alimentatiei sanatoase, care a inclus si trei din scolile focsanene. Dorind sa se implice in educarea consumatorilor, in special a celor mai tineri,
reprezentantii firmei au vorbit despre importanta unei alimentatii variate si echilibrate, despre atentia cu care trebuie fie alese alimentele consumate, dar si despre pericolele care se ascund in spatele unor produse preparate in conditii improprii, dar si a mincarii tip fast-food. Campania, pusa sub genericul "Bun de pus la ghiozdan", s-a derulat in rindul elevilor de clasele V- VIII de la scolile "Nicolae Iorga", "Duiliu Zamfirescu" si "Stefan cel Mare" din Focsani. Pentru a fi stimulati sa manince sanatos, peste 1.500 de elevi au fost recompensati si cu premii constind in rechizite (caiete, rigle, pixuri, etichete autocolante, orare), cu imagini care sa-i imbie pe micuti, dar si pe parinti, sa incerce produsele
Kosarom. Mai mult de atit, reprezentantii firmei au dorit sa le implice si pe mamici in aceasta campanie, pentru ca ele sint principalele "raspunzatoare" de ceea ce maninca copiii atunci cind sint la scoala. Iar cum de multe ori parintii sint foarte ocupati, acestia introduc in alimentatia copiilor si produse nesanatoare. Kosarom aduce si voie buna in bucatarie Vrind insa sa le arate ca a prepara micutilor un sandwich este pe cit de simplu pe atit de distractiv, mamicile au fost provocate simbata la un concurs, intitulat "Mame si copii in bucatarie". Mai multe echipaje de la scoala "Nicolae Iorga" si "Stefan cel Mare" au demonstrat, la restaurant Ambasador, ca in nu mai putin de 15-20 de minute se pot realiza sandwich-uri gustoase, care sa fie pe placul copiilor. "Vrem sa obtinem un nou produs Kosarom, vrem sa vedem ce iese. Trebuie sa va aratati talentele culinare in 20 de minute si sa realizati doua sandwich-uri, unul haios si unul gustos. Trebuie sa stiti ca aceasta campanie a demarat cu orasul Focsani, dupa care vom continua cu Buzaul", a fost provocarea lansata de Georgiana Sirghi, director marketing la Kosarom. Normal, in centru s-au aflat produsele firmei, pe care participantii au si fost invitati sa le deguste. Cu aceasta ocazie, mamicile au avutposibilitatea sa vada ca a pregati pachetul pentru scoala poate fi
chiar un lucru distractiv, mai ales daca si copilul este implicat in aceasta activitate. Organizatorii au fost foarte incintati de ceea cea iesit din miinile gospodinelor si chiar au recunoscut ca se vor inspira din acest concurs si in lansarea unor viitoare produse. De asemenea, acestia au anuntat ca specialisti in domeniu vor juriza "creatiile" si vor alege doua echipaje care sa reprezinte judetul in etapa pe Moldova a concursului. De fapt, toata lumea a fostdeclarata cistigatoare si a fost recompensata cu un sandwich
maker, cu un sort de bucatarie, produse Kosarom si alte premii surpriza. Kosarom, care alaturi de Avi-Top, Suinprod si Agricola formeaza Grupul de firme Kosarom, este lider al calitatii in domeniul productiei si procesarii carnii. Firma beneficiaza de o retea proprie de productie a materiei prime, de prelucrare si comercializare, oferind astfel o variata gama de produse la cele mai inalte standarde: salamuri, sunca, cirnati, cremwursti etc. Produsele, bazate pe retete traditionale, au un gust deosebit, datorita imbinarii
perfecte a condimentelor si aromelor naturale. Astfel, grija permanenta pentru echilibrul nutritional si gust fac din produsele Kosarom o permanenta atractie pentru clienti.