Brand voice

Blozonul calitatii in alimentatie

Camelia Stănilă
6 nov 2006 1944 vizualizări
Produsele Kosarom, numai bune de pus la ghiozdan

Firma Kosarom a demarat o campanie educationala, pentru promovarea unei alimentatii sanatoase. Mamicile din Focsani au fost provocate sa realizeze, impreuna cu copiii, cele mai haioase si gustoase sandwich-uri, folosind produsele Kosarom Cunoscuta firma Kosarom a demarat de curind o campanie educationala pentru promovarea alimentatiei sanatoase, care a inclus si trei din scolile focsanene. Dorind sa se implice in educarea consumatorilor, in special a celor mai tineri,

reprezentantii firmei au vorbit despre importanta unei alimentatii variate si echilibrate, despre atentia cu care trebuie fie alese alimentele consumate, dar si despre pericolele care se ascund in spatele unor produse preparate in conditii improprii, dar si a mincarii tip fast-food. Campania, pusa sub genericul "Bun de pus la ghiozdan", s-a derulat in rindul elevilor de clasele V- VIII de la scolile "Nicolae Iorga", "Duiliu Zamfirescu" si "Stefan cel Mare" din Focsani. Pentru a fi stimulati sa manince sanatos, peste 1.500 de elevi au fost recompensati si cu premii constind in rechizite (caiete, rigle, pixuri, etichete autocolante, orare), cu imagini care sa-i imbie pe micuti, dar si pe parinti, sa incerce produsele

Kosarom. Mai mult de atit, reprezentantii firmei au dorit sa le implice si pe mamici in aceasta campanie, pentru ca ele sint principalele "raspunzatoare" de ceea ce maninca copiii atunci cind sint la scoala. Iar cum de multe ori parintii sint foarte ocupati, acestia introduc in alimentatia copiilor si produse nesanatoare. Kosarom aduce si voie buna in bucatarie Vrind insa sa le arate ca a prepara micutilor un sandwich este pe cit de simplu pe atit de distractiv, mamicile au fost provocate simbata la un concurs, intitulat "Mame si copii in bucatarie". Mai multe echipaje de la scoala "Nicolae Iorga" si "Stefan cel Mare" au demonstrat, la restaurant Ambasador, ca in nu mai putin de 15-20 de minute se pot realiza sandwich-uri gustoase, care sa fie pe placul copiilor. "Vrem sa obtinem un nou produs Kosarom, vrem sa vedem ce iese. Trebuie sa va aratati talentele culinare in 20 de minute si sa realizati doua sandwich-uri, unul haios si unul gustos. Trebuie sa stiti ca aceasta campanie a demarat cu orasul Focsani, dupa care vom continua cu Buzaul", a fost provocarea lansata de Georgiana Sirghi, director marketing la Kosarom. Normal, in centru s-au aflat produsele firmei, pe care participantii au si fost invitati sa le deguste. Cu aceasta ocazie, mamicile au avutposibilitatea sa vada ca a pregati pachetul pentru scoala poate fi

chiar un lucru distractiv, mai ales daca si copilul este implicat in aceasta activitate. Organizatorii au fost foarte incintati de ceea cea iesit din miinile gospodinelor si chiar au recunoscut ca se vor inspira din acest concurs si in lansarea unor viitoare produse. De asemenea, acestia au anuntat ca specialisti in domeniu vor juriza "creatiile" si vor alege doua echipaje care sa reprezinte judetul in etapa pe Moldova a concursului. De fapt, toata lumea a fostdeclarata cistigatoare si a fost recompensata cu un sandwich

maker, cu un sort de bucatarie, produse Kosarom si alte premii surpriza. Kosarom, care alaturi de Avi-Top, Suinprod si Agricola formeaza Grupul de firme Kosarom, este lider al calitatii in domeniul productiei si procesarii carnii. Firma beneficiaza de o retea proprie de productie a materiei prime, de prelucrare si comercializare, oferind astfel o variata gama de produse la cele mai inalte standarde: salamuri, sunca, cirnati, cremwursti etc. Produsele, bazate pe retete traditionale, au un gust deosebit, datorita imbinarii

perfecte a condimentelor si aromelor naturale. Astfel, grija permanenta pentru echilibrul nutritional si gust fac din produsele Kosarom o permanenta atractie pentru clienti.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.