Brand voice

Răzvan Anghene, director sucursala OTP Bank Focșani:

Ziarul de Vrancea
24 ian 2016 3446 vizualizări
„Clienţii cu credite în CHF pot plăti rate mai mici. Ȋmpărțim povara creditelor cu clienții”


Începând din luna decembrie 2015, cei 10.500 de clienți cu credite în franci elvețieni (CHF) ai OTP Bank România pot beneficia de programul de conversie propus de bancă. Soluțiile asigură un management financiar imediat și echilibrat al creditului fiecărui client în parte, fiind personalizate în conformitate cu specificațiile creditului, anul de acordare, rata inițială a dobânzii și destinația împrumutului.

Răzvan Anghene, director al sucursalei OTP Bank Focșani, ne oferă mai multe detalii despre soluțiile dedicate clienților cu împrumuturi în CHF.



1. Care sunt reducerile de care pot beneficia clienții OTP Bank?

Clientii vor beneficia de o propunere personalizată care prevede reducererea soldului creditului, iar sumele rămase după aplicarea discountului vor fi convertite în lei sau euro. De asemenea, dobânzile pentru sumele convertite vor fi competitive, astfel încât clienții cu credite în CHF vor avea rate lunare mai mici decât echivalentul lor în lei din luna decembrie a anului 2014. 80% dintre clienții cu credite în CHF pot beneficia de o reducere cuprinsă între 17,5% şi 25% din soldurile curente ale creditelor.

2. Câți clienți pot accesa soluțiile propuse și care sunt condițiile pentru a putea beneficia de ele?

Ne adresăm tuturor celor 10.500 de clienți cu credite în CHF garantate cu ipotecă, oferite de OTP Bank România. Pot accesa programul clienții care au întârzieri de cel mult 90 de zile la plata ratelor lunare, înregistrate la momentul conversiei. Clienții cu restanțe mai mari de 90 de zile vor putea deveni eligibili dacă vor acoperi suma necesară astfel încât întârzierile lor să nu depășească nivelul celor 90 de zile.

3. Pentru cât timp este disponibilă oferta?

Programul este disponibil din decembrie 2015 și poate fi accesat timp detrei luni consecutive de la lansare. În această perioadă, clienții sunt invitați, printr-o scrisoare, la sediul băncii, pentru a discuta despre conversie și pentru a afla toate informațiile necesare cu privire la soluțiile lor personalizate. Am demarat acest proces de informare prin intermediul scrisorilor odată cu lansarea programului și îl vom implementa în etape, pentru a asigura buna desfășurare a întâlnirilor cu clienții. Vrem să ne asigurăm căle acordăm timpul și ațentia necesare pentru a discuta termenii soluțiilor propuse, de aceea îi invităm la sediul nostru în etape.Clienții își pot consulta oferta personalizată şi pe site-ul www.otpbank.ro, accesând secțiunea dedicată.

4. Cum a fost percepută oferta de conversie în rȃndul  clientilor?

O parte din cliențiinoştri au primitofertapersonalizatăşi au fostîncȃntați de propunereanoastră. Am  înregistratdejaunnumăr mare de cereri de conversie, aşadaravem încredereînsuccesulprogramului.

5. Cum considerați că acest program va influența relația băncii cu clienții săi?
   
Intenția noastră este ca, prin programul de conversie a creditelor în franci elvețieni, să consolidăm o relație solidă și sănătoasă cu clienții noștri, pe termen lung. Este un efort financiar semnificativ din partea băncii pe care ni l-am asumat, întrucât estimăm un cost de aproximativ 400 milioane de lei în cazul în care toți clienții vor dori intrarea în program. Pentru noi este însă mult mai important să restaurăm încrederea consumatorilor în sistemul bancar în generalși în soluțiile pe care le punem la dispoziția lor


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.