Auto

Hyundai si trupa Maroon 5 – colaborare pentru campania dedicata parteneriatuluiFIFA World Cup Russia

Ziarul de Vrancea
19 iun 2018 4262 vizualizări

• Hyundai se alatura trupei Maroon 5, pentru un tribut adus legendarului cantaret de muzica reggae, Bob Marley.

Hyundai a lansatcampania dedicata parteneriatului FIFA World Cup Russia™, odata cu dezvaluirea noului spot TV, realizat in colaborare cu trupa Maroon 5. In cadrul videoclipului, in care este reinterpretata piesa„Three Little Birds” (Bob Marley & The Wailers), sunt prezentate cele mai recente tehnologii de siguranta si confort.

Noua campanie marcheaza cel de-al 18-lea an de parteneriat intre Hyundai si FIFA World Cup Russia™. Mesajul esteinspirational, consumatorii sunt indemnati sa uite de griji, pentru ca noile tehnologiiHyundai transforma experienta la volan intr-una cu adevarat memorabila.In cadrul spotului TV sunt prezentate cele mai recente caracteristici de siguranta si confort (sistemul de asistenta la coliziunea frontala, asistenta pentru iesirea in siguranta etc.)prin intermediul noilormodele - Kona si Santa Fe.

In paralel, in videoclipul oficial Maroon 5, filmat intr-un cadru special, care emana relaxare, este prezentat noul Hyundai Nexo. Membrii formatiei, alaturi de dansatori reggae apar sub forma unor siluete compuse din materiale naturale (lemn, piatra etc.), care se transforma in sute de modele miniaturale Nexo, conduse in ritmul liniei melodice “Three Little Birds”.

“Bob Marley este unul dintre cei mai mari artisti din istoria muzicala, este un adevarat geniu. Suntem foarte incantati ca am avut oportunitatea de a realiza cover-ul “There Little Birds” pentru noua campanie Hyundai”, au declarat membrii trupei Maroon 5.

Minsoo Kim, Head of Marketing Division, Hyundai Motor Company, a mentionat: "Hyundai are o istorie indelungata in fotbal ca partener FIFA, incepand cu anul 1999. Campaniaare ca scop informarea asupra beneficiilor utilizarii tehnologiei inteligente pentru a conduce in siguranta.”

In aceasta perioada, iubitorii fotbalului sunt invitati si la expozitia “FIFA World Football Museum Presented by Hyundai”, care va fi deschisa pe toata perioada campionatului, la Hyundai Motorstudio de la Moscova.In plus, pe parcursul turneului de fotbal, fanii pot participa la o serie de competitii, printre care: "Hyundai Cheering Stadium", "Be There With Hyundai", "Hyundai Predictor" si "Hyundai Goal of the Tournament".

Spotul TV, un interviu cu membrii trupei Maroon 5 si cateva momente surprinse in timpul filmarilor, pot fi vizualizate accesand link-urile de mai jos:

- spot TV campanie Hyundai: 

 

- momente surprinse in timpul filmarilor:

- interviu cu membrii formatiei: 

 

Despre Hyundai

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala noua modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.